اختصاص ۲۰ هکتار از اراضی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مازندران
کد خبر: 3907988
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

اختصاص ۲۰ هکتار از اراضی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مازندران

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: این ستاد حدود ۲۰ هکتار از املاک خود را در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داد. ‎

اختصاص ۲۰ هکتار از اراضی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، علی‌اکبر محرابیان، رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دیدار با استاندار مازندران با اشاره به اینکه، این ستاد، با پیگیری‌های استاندار، حدود ۲۰ هکتار از املاک خود را در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۵ هکتار از اراضی خود را در فاز نخست در شهرستان بابل به طرح اقدام ملی و ساخت مسکن اختصاص داده است.
وی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای صدور مجوز و اخذ پروانه در بابل، هفته آینده انجام و عملیات اجرایی آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین از اختصاص ۴.۵ هکتار از اراضی این ستاد در شهرستان میاندورود به میزان هزار واحد مسکونی به طرح اقدام ملی خبر داد و تصریح کرد: تا پایان ماه جاری پیمانکار این شهرستان انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای توسعه بخش‌های مختلف استان این اقدام مهم صورت می‌پذیرد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه‌های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت‌های این ستاد در جهت خدمت رسانی به محرومین و توسعه حوزه‌های مختلف بهره می‌برد و در این راستا نهایت همکاری را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام
captcha