جهاد اسلامی: خروش ملت فلسطین طرح الحاق را ناکام می‌گذارد
کد خبر: 3907926
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

جهاد اسلامی: خروش ملت فلسطین طرح الحاق را ناکام می‌گذارد

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطینیان با راهپیمایی فردا چهارشنبه تحت عنوان «روز خشم»، توطئه شوم رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری را ناکام می‌گذارند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، «محمد الحرازین»، عضو جنبش جهاد اسلامی از همه اقشار ملت فلسطین خواست در مناسبت‌های «روز خشم مردمی» از طرح اشغالگران برای الحاق کرانه باختری که قرار است فردا چهارشنبه برگزار شود، حضور گسترده‌ای به هم رسانند.

الحرازین با اشاره به اینکه فراخوان برپایی روز خشم در منطقه و جهان در نشست ملی فلسطین در نوار غزه به تصویب رسید، گفت: «همه گروه‌ها و اقشار مردم و نهادهای مدنی و اجتماعی در غزه هم با قدرت در راهپیمایی باشکوه ضدصهیونیستی مشارکت خواهند کرد».

این مقام جهاد اسلامی فلسطین گفت: «همه آحاد ملت فلسطین و گروه‌های سیاسی آن با وحدت و اراده خود تصمیم رژیم اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و همچنین  طرح آمریکایی معامله قرن را محکوم می‌کنند، زیرا این توطئه‌های شوم که حقوق و مسئله فلسطین را هدف گرفته است، فقط با رد شدن از روی جنازه ما می‌‎تواند به اجرا درآید».

الحرازین گفت: «ملت فلسطین پیش از این نیز توطئه‌های متعدد رژیم صهیونیستی برای نابودی فلسطین را فقط با پایبندی به مقاومت ناکام گذاشته است».

او تأکید کرد: «امروز همه فلسطین پشتیبان مقاومتی است که رژیم اشغالگر با همه قدرت خود نتوانسته آن را از بین ببرد، زیرا مقاومت یک ایده زنده در باور ماست و نسل به نسل منتقل می‌شود و امکان ریشه‌کنی آن وجود ندارد».

رژیم صهیونیستی درصدد است تحت حمایت آمریکا، 30 درصد از کرانه باختری فلسطین را به سرزمین‌های اشغالی ملحق کند، اما مقامات و گروه‌های فلسطینی، این اقدام را بخشی از طرح ضدفلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

انتهای پیام
captcha