برگزاری غیرحضوری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای
کد خبر: 3907757
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

برگزاری غیرحضوری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای

معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به غیرحضوری شدن تمام مراحل بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از فعالیت‌ها، مقرر شد که جشنواره قرآنی این دانشگاه نیز غیرحضوری برگزار شود.

غیرحضوری شدن جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ایمسلم گنجی، معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به مجازی شدن اجرای بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از برنامه‌ها، مقرر شد که این دوره از جشنواره در تمامی مراحل به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بیست‌وهشتم در شش بخش و 29 رشته برگزار می‌شود و نسبت به دوره گذشته به لحاظ تعداد رشته و بخش‌ها تغییری نداشته است، افزود: مرحله مقدماتی بخش معارفی این جشنواره دوم تیرماه برگزار و نتایج آن اعلام شد. در مرحله مقدماتی بخش معارفی که در 9 رشته برگزار شد، مجموعاً 180 نفر به مرحله کشوری راه یافتند. در بخش کتبی نیز 2500 نفر حضور داشتند که از هر رشته 20 نفر راهی مرحله کشوری شدند.

گنجی تصریح کرد: به غیر از بخش معارفی، که مسابقات آن برگزار شده است، زمان ارسال آثار در بخش‌های آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی تا روزهای پایانی تیرماه خواهد بود و سپس ارزیابی‌های آثار از سوی داوران انجام می‌شود.

معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مورد زمان برگزاری مرحله کشوری نیز اظهار کرد: مقرر شده که این مرحله در اواخر مرداد یا اوایل شهریورماه کاملاً غیرحضوری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha