نقش امامزادگان در گسترش حوزه علمیه
کد خبر: 3907285
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

نقش امامزادگان در گسترش حوزه علمیه

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه تکریم امامزادگان تکریم زوار آنها است، تصریح کرد: یکی از برکات امامزادگان تأسیس و گسترش حوزه علمیه در کنار امامزادگان است.

نقش امامزادگان در گسترش حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندان، عصر دیروز هفتم در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران که در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، گفت: امام‌زادگان به گردن ما حق هدایت دارند و آنها در سفر به استان مازندران بهترین سوغاتی را برای ما آوردند.
وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ دسته‌جات‌های مختلفی وارد مازندران شدند، افزود: هر کدام از این دسته‌جات پیامدهای مختلفی برای استان مازندران داشتند اما دستاورد ورود امامزادگان در مازندران ترویج دین، ارتقای معنویت و مذهب تشیع بود.
لائینی با بیان اینکه تکریم امامزادگان تکریم زوار آنها است، تصریح کرد: یکی از برکات امام‌زادگان تأسیس و گسترش حوزه علمیه در کنار امام زادگان است که طی آن علمای بزرگی تربیت شدند. خدا را شاکریم که ما را ارادتمند و عاشق اهل بیت(ع) قرار داده و افتخار مودت به اهل بیت را داریم.
لائینی با بیان اینکه مقاومت، صبر، هوشیاری و مردم موجب شده انقلاب بیش از 40 سال بالندگی داشته باشد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و عدیده کشوری ما که 9 درصد منابع و یک درصد جمعیت را دارد به ناکارآمدی و ضعف مدیریت مربوط می‌شود و علاج آن توجه به اقتصاد مقاومتی و چشم نداشتن از بیگانگان است.

انتهای پیام
captcha