علل عرضه لباس غیر‌اسلامی در بازار پیگیری شود
کد خبر: 3906995
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

علل عرضه لباس غیر‌اسلامی در بازار پیگیری شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه لباس‌های متین و سبک اسلامی فراوان و ارزان باشد، خطاب به مسئولان، کسبه و اصناف گفت: باید البسه‌ای که غیراسلامی در بازار عرضه می‌شود مورد پیگیر قرار گرفته و این مسئله را به صورت ریشه‌ای حل کنند.

علل عرضه البسه غیر‌اسلامی در بازار پیگیری شودبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز ششم تیرماه در خطبه دوم نماز جمعه در ساری با بیان اینکه در روایات آمده است انسان باید بهره خود را از دنیا بگیرد، گفت: بهره واقعی انسان از دنیا تقوا است تا در پرتو تقوی زندگی پاک و عمل صالحی داشته باشیم.
وی افزود: همه کشور‌ها داعیه مبارزه با مواد مخدر را دارند، اما روز به روز تولید این ماده افیونی افزایش دارد و از زمان حضور نیرو‌های اشغالگر آمریکا در افغانستان تولید این مواد مخدر در این کشور ۵۰ برابر شده است.
لائینی با بیان اینکه در چنین روزی ششم تیرماه سال ۶۰ مقام معظم رهبری مورد سوء قصد قرار گرفت، تصریح کرد: خدای بزرگ خواست این فداکار و جانباز انقلابی را برای یک مسئولیت خطیر و مهم نگه بدارد و امروز افتخار داریم مانند امام عزیز همان آرمان‌ها و اسلام ناب را مدیریت و رهبری می‌کند.
وی با اشاره به سالروز شهدای هفتم تیر، افزود: از مازندران هم سه نماینده یک شخصیت روحانی غیر نماینده در این واقعه تاریخی شهید دادیم و آرزو مندم خداوند این شهدا را از ما راضی کند.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به هفته قوه قضائیه به استقرار تیم دادگستری مازندران در مصلای ساری خبر داد و گفت: در مبارزه با فساد اگر به درستی فسادستیزی کنیم، تولیدمان هم رونق خواهد یافت.
وی با انتقاد از افسارگسیختگی قیمت‌ها و نرخ‌ها در بازار، افزود: واقعا زندگی سخت و قیمت‌ها کمرشکن شدند و امروز ادامه یک زندگی ساده هم ممکن نیست و از مسئولان امر استدعا دارم نظارت جدی‌تری نسبت به نرخ‌های ارزاق مردم داشته باشند.
لائینی با بیان اینکه شنیده شده بسیاری از کالا ماه‌ها در بنادر در انبار می‌ماند و اغلب می‌پوسد و به دست مصرف‌کنندگان نمی‌رسد، بیان کرد: این رانت‌ها و فساد‌ها است که موانع اصلی رونق تولید است.
وی افسارگسیختگی در بخش فرهنگ و ابتذال فرهنگی را یکی دیگر از مشکلات جامعه دانست و افزود: اجازه ندهیم تعدادی افراد هنجارشکن ارزش‌ها و مقدسات ما را بازیچه رفتار‌های چندش‌آور خودشان کنند و ما نظاره‌گر باشیم.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه لباس‌های متین و سبک اسلامی فراوان و ارزان باشد، خطاب به مسئولان، کسبه و اصناف گفت: باید البسه‌ای که غیراسلامی در بازار عرضه می‌شود را پیگیر شوند و ریشه‌ای این مسئله را حل کنند.
وی افزود: مطالبات قوی در استان مازندران نیست و انتظار داریم مردم از مسئولان‌شان مطالبات داشته باشند و همین تالار فرهنگ یک پروژه‌ای است که ۱۰ سال شروع شده و استان‌های دیگر به بهره برداری رساندن، اما در استان مازندران هنوز هزینه فراوانی تا تکمیل آن نیاز دارد.
وی با اشاره به گستاخی اخیر غربی‌ها، عنوان کرد: غربی‌ها برای آنکه از خلاف وعده خود شرمنده باشند هر روز دارند گستاخ‌تر می‌شوند و آمریکا که سرکرده آن‌ها است از برجام خارج شد و، اما دو سه کشور دیگر هرچند از برجام خارج نشدند، اما بدتر از آمریکا عمل می‌کنند که اخیرا یک پیش نویس به شورای حکام دادند.
وی با بیان اینکه باید با یک دیپلماسی شجاعانه و عزتمندانه به غربی‌ها پاسخ بدهیم، افزود: هر وقت می‌رود که شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ شود خودشان کاری می‌کنند که ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم مرگ بر آمریکا.

انتهای پیام
captcha