آیین تکریم و معارفه نماینده جامعةالمصطفی در قشم برگزار شد
کد خبر: 3906333
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

آیین تکریم و معارفه نماینده جامعةالمصطفی در قشم برگزار شد

آیین تکریم و معارفه نماینده جامعةالمصطفی در قشم با حضور جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، در این مراسم که در ستاد مرکزی المصطفی در قم برگزاری شد، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: این جلسه، در حقیقت، تکریم و تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان به دلیل زحمات ایشان در نمایندگی جامعةالمصطفی در قشم و خیر مقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین میرفاطمی است که این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به وظایف نمایندگی جامعةالمصطفی در قشم، این نمایندگی را فرصتی برای المصطفی دانست و گفت: لازم است این نمایندگی در قشم شرایط مناسبی برای حضور علاقه‌مندان در دوره‌های آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت فراهم کند. جامعةالمصطفی مخاطبان متنوع با نیازها و اقتضائات ویژه دارد و لازم است به نیازهای آنان پاسخ داده شود. این امر، متناسب با ظرفیت‌های بین‌المللی جامعةالمصطفی است.

خالق‌پور نمایندگی قشم را ظرفیتی ارزشمند برای المصطفی توصیف کرد و افزود: نمایندگی قشم می‌تواند بر دامنه ظرفیت‌های المصطفی بیفزاید و مأموریت‌هایی که به این نمایندگی سپرده می‌شود، ناظر به وظایف جامعةالمصطفی است.

وی با تأکید بر فراهم‌سازی شرایط، به منظور حضور دانش‌پژوهان اهل تسنن در نمایندگی جامعةالمصطفی در قشم، بیان کرد: این نمایندگی ظرایف و اقتضائاتی دارد که لازم است به آن توجه شود. تاکنون، دوره‌ها و مقاطع خوبی در نمایندگی قشم برگزار شده و ۶۷ پایان‌نامه در این نمایندگی تدوین شده است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان در حوزه‌های گوناگون آموزش، پژوهش، فرهنگی- تربیتی حضوری درخشان داشته است و ارتباطات عاطفی طلاب با ایشان، از وجوه مثبت مدیریتی وی است، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین میرفاطمی هم در حوزه‌های گوناگون خوش درخشیده و در جنبه‌های مختلف، جزء مدیران ولایی و آماده به کار است.

جانشین رئیس المصطفی مهم‌ترین شرط مدیریت را خستگی‌ناپذیری عنوان کرد و افزود: امید داریم نمایندگی قشم پشتوانه علمی و فرهنگی برای جامعةالمصطفی باشد و به دستاوردهای درخشانی دست یابد.

انتهای پیام
captcha