بهره‌مندی ۷۳۰۰۰ مددجوی مازندرانی از منابع خسارت کرونا
کد خبر: 3902466
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

بهره‌مندی ۷۳۰۰۰ مددجوی مازندرانی از منابع خسارت کرونا

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: با همت خیران و منابع تخصیص یافته ازسوی بنیاد مستضعفان بمنظور پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به خسارت دیدگان ناشی از شیوع این ویروس به ۷۳ هزار و ۴۵۵ مددجو و نیازمندان شناسایی شده خدمات ارائه شده است.

بهره‌مندی ۷۳۰۰۰ مددجوی مازندرانی از کرونابه گزارش ایکنا از مازندران، محمد کوچکی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، امروز ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این خدمات به مددجویان و نیازمندان به ارزش ۹ میلیارد تومان ارائه شد.
وی افزود: خدمات به خانواد‌ه‌های در معرض آسیب، سالمندان، بیماران خاص، مجریان طرح‌های اشتغال امدادی، صاحبان حِرَفِ خُرد، رانندگان تاکسی، سایر خودرو‌های حمل ونقل عمومی و باربری اثاثیه، پرستاران سالمندان و کودک، دستفروشان و... به صورت نقدی و تهیه سبد بهداشتی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدا مازندران، تصریح کرد: ۴ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده دست، محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده و بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی افزود: تهیه و توزیع ماسک برای مددجویان، تولید گان و لباس بیمارستانی، اقلام بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی‌کننده از جمله اقدامات کمیته امداد مازندران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

کوچکی گفت: در ماه مبارک رمضان هم با همدلی خیران و مردم نوع‌دوست ۳۱۹ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۷۹ هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.
لازم به ذکر است: ۷۶ هزار و ۶۴۶ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرا دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha