توزیع 157میلیاردی کمک مؤمنانه در مازندران
کد خبر: 3901604
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

توزیع 157میلیاردی کمک مؤمنانه در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در رزمایش کمک مومنانه مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریال از سوی مردم مازندران در لبیک به ندای رهبری و به نیت امام زمان(عج) میان نیازمندان توزیع شد.

توزیع 157میلیاردی کمک مؤمنانه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندارن، امروز هفتم خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش ۲۶۶ هزار ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و کمک‌های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری، فرمانداران و همه مسئولان به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ۵ هزار ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خدمات دیگری نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها، پرداخت قبوض و ... هم به نیازمندان ارائه شده است.

وی از کمک مومنانه ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریالی مردم مازندران برای لبیک گفتن به خواسته رهبری و به نیابت از امام زمان(عج) به نیازمندان خبر داد و افزود: این مبلغ جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مؤمن مازندران در رزمایش کمک مومنانه بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در طرح رزمایش مؤمنانه ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی و ۶ هزار و ۳۳۵ خیر شرکت داشتند.

وی افزود: طبق نامه کتبی صداوسیمای مازندران بعد از تهران بیشترین سبد کالا را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

بابایی با بیان  اینکه، همدلی که بین مسئولان مازندران و مردم برای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت بی‌نظیر بود، اظهار کرد: با هماهنگی و هم افزایی که در استان ایجاد شد، مردم پای کار آمدند و توانستند سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در مازندران به نحوه احسن اجرا کنند.

وی با اشاره به نقش طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی افزود: با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران و پیگیری ایشان و ائمه جمعه در این زمینه کار‌های بزرگی انجام شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از فعالیت جهادی ۱۷۰ طلبه جهادگر خطرپذیر در دفن اموات کرونایی خبر داد و گفت: حضور طلبه در دفن اموات کرونایی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مؤمنانه و اقدامات جهادی جهاگردان بسیجی در بحران کرونا باعث نزول برکات در کشور به‌ویژه در استان خواهد شد، افزود: یکی از برکاتی که در این ایام برای نظام علیرغم سرمایه سوزی برخی مسئولین و هجمه‌های دشمن بدست آمد سرمایه بزرگ اجتماعی بود.

انتهای پیام
captcha