عزم جهادی ملت ایران نشانه نزدیکی وعده آزادی قدس شریف
کد خبر: 3900735
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

عزم جهادی ملت ایران نشانه نزدیکی وعده آزادی قدس شریف

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در بازدید از قرارگاه جهادی رویش مازندران، عزم جهادی ملت ایران در عرصه داخلی و بین‌الملل را نشانه‌ای از نزدیکی وعده آزادی قدس شریف دانست.

عزم جهادی ملت ایران نشانه نزدیکی وعده آزادی قدس شریفبه گزارش ایکنا از مازندران واحد عبدالهیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران عصر دیروز یکم خردادماه از قرارگاه جهادی رویش (سازمان بسیج ورزشکاران مازندران) در ساری بازدید کرد.
وی تقدیر از زحمات شبانه روزی اعضای فعال در قرارگاه جهادی رویش، افزود: جهاد دانشگاهی با تمام توان حامی اعضای فعال این گروه بوده و فراهم کردن بستر‌های لازم در جهت تداوم این گونه حرکت‌ها، که هم راستا با فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید است، در دستور کار این نهاد دارد.
عبدالهیان تصریح کرد: کرونا فرصت خوبی برای شناخت ظرفیت‌ها و باور ظرفیت‌های مردم و جوانان در گام دوم انقلاب ایجاد کرد تا در مقابل حجمه و فشار‌های دشمنان مقاوم‌تر شویم، لذا این حرکت‌ها باید پس از دوران کرونا در جبهه‌ها و حوزه‌های دیگر تداوم یابد.
وی همچنین به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، عزم جهادی ملت ایران را در عرصه داخلی و بین‌الملل نشانه‌ای از نزدیکی وعده آزادی قدس شریف عنوان و از تلاش جهادگران در عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.

 

انتهای پیام
captcha