فروش اینترنتی تولیدات مددجویان مازندرانی
کد خبر: 3900119
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

فروش اینترنتی تولیدات مددجویان مازندرانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، گفت: این اداره کل به‌منظور سامان بخشیدن وضعیت اقتصادی اقشار محروم جامعه و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر اقدام به فروش اینترنتی تولیدات مددجویان مازندرنی کرده است.

1به گزارش ایکنا از مازندران، سید علی اصغر رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران امروز 30 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای کاهش آسیب‌های احتمالی به طرح‌های اشتغال، این اداره کل با انجام آموزش‌های مربوط به طراحی سایت، کانال‌های فروش کالا، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ایجاد کرد.

وی افزود: همچنین برای ارسال مراسلات و محصولات تولید شده به دست مشتریان، کمیته امداد تفاهم نامه همکاری مشترک با اداره کل پست استان مازندران امضا کرده است.

رضایی تصریح کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه، همکاری دو سویه و هدفمند در انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های دو سازمان مذکور در زمینه کمک به کسب و کارها، استفاده از خدمات نوین اداره پست در ارسال بسته‌های محصولات مددجویی به تمام نقاط استان و کشور است.

وی همکاری در شناسایی مددجویان و مجریان طرح‌های واجد شرایط و صدور معرفی نامه به آن‌ها به منظور بهره‌مندی از خدمات پستی و همچنین استفاده از خدمات نوین اداره پست در ارسال مراسلات و مکاتبات اداری و مددجویی اداره پست را از عناوین همکاری کمیته امداد با اداره پست برشمرد.

رضائی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار طرح اشتغال فعال تحت نظارت کمیته امداد در استان مازندران وجود دارد که این طرح‌ها در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری، شیلات، صنفی و خدماتی و. مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha