پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت رزمنده پیشکسوت
کد خبر: 3890816
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت رزمنده پیشکسوت

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی درگذشت رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و فعال عرصه رسانه، مرحوم رضا رضوانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت رزمنده پیشکسوت دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز 23 فروردین‌ماه با صدور پیامی درگذشت رزمنده پیشکسوت و فعال عرصه رسانه مرحوم رضا رضوانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت رزمنده سرافراز دوران دفاع مقدس و یادگار سنگر فرهنگی و اجتماعی، سرهنگ پاسدار مرحوم رضا رضوانی موجب تألم و تاثر خاطر گردید.

حاج رضا رضوانی عزیز در لباس پاسداری با گزارشگری برای صداوسیما، روزهای پرحماسه رزمندگان غیور آذربایجان در خاک‌های تفتیده جنوب و غرب را لحظه به لحظه به تصویر کشید و امروز برای دیدار با همرزمان شهیدش به لقاالله پیوست.

صدای این پاسدار عرصه جنگ و رسانه با برنامه رادیویی (پاسدار سسی) ماندگار شده است و مردم شهیدپرور آذربایجان مجاهدت‌های این عزیز سفر کرده را هرگز فراموش نخواهند کرد.

اینجانب، درگذشت این پاسدار ولایی و هنرمند ارزشی را به پاسداران و بسیجیان و هنرمندان متعهّد و ارزشی و همچنین خانواده داغدار، آشنایان و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.

بر اساس این گزارش، رضا رضوانی، سرهنگ بازنشسته، رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و پاسدار عرصه رسانه پس از مدتی بیماری روز جمعه، 22 فروردین‌ماه آسمانی شد.

انتهای پیام
captcha