ادامه تعطیلی واحد‌های صنفی تا ۲۰ فروردین/ فیلم تخلف واحد صنفی در ساری
کد خبر: 3888974
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

ادامه تعطیلی واحد‌های صنفی تا ۲۰ فروردین/ فیلم تخلف واحد صنفی در ساری

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، از ادامه تعطیلات واحد‌های صنفی استان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

ادامه تعطیلی واحد‌های صنفی تا ۲۰ فروردین/ فیلم تخلف واحد صنفی در ساریبار‌ها مشاهده شده علی رغم تاکید مسئولان در بستن واحد‌های صنفی غیر ضرور، برخی از واحد‌ها اقدام به گشودن واحد اقتصادی خود کرده و دستورالعمل ابلاغی از ستاد مبارزه با کرونا عمل نمی‌کنند.
با توجه به اهمیت کنترل شیوع کرونا و هزینه‌هایی که دولت و مردم در این باره متحمل می‌شوند، نباید اجازه دهیم که کم توجهی برخی متخلفان سبب شود تا جامعه هزینه و وقت بیشتری را برای کنترل این میهمان ناخوانده صرف کند؛ بنابراین لازم است مردم با بازرسان حوزه اصناف همکاری کنند و بازرسان نیز حضور بیشتری داشته باشند تا با رعایت همگانی بتوانیم اثرات مخرب این ویروس را کنترل کنیم.
در این باره حسین اصغرزاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، واحد‌های غیر ضرور تا پایان بیستم تعطیل است و همه موظف به رعایت این ابلاغیه هستند.
قرار است در جلسه فردای ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلات بعد از ۲۰ فروردین تصمیم‌گیری شود.
وی افزود: از همه دست اندرکاران، فرمانداران و مجموعه مدیریت شهرستانی انتظار داریم این مصوبه را اجرایی و عملیاتی کنند تا تکلیف نهایی از طریق ستاد ملی مقابله باکرونا ابلاغ شود.
به گزارش ایکنا یکی از این واحد‌هایی که اغلب در برخی از شهر‌ها باز است و در ایام تعطیلات هم بار‌ها مشاهده شده که علی رغم تعطیلی واحد‌های صنفی دیگر باز بوده و در فیلم زیر که صبح امروز ۱۶ فروردین ماه توسط شهروند خبرنگار ایکنا از سطح شهر ساری به این خبرگزاری رسیده جهت سند این خبر، افزوده می‌شود.

انتهای پیام
captcha