قدردانی استاندار مازندران از همراهی مردم در روز طبیعت
کد خبر: 3888634
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

قدردانی استاندار مازندران از همراهی مردم در روز طبیعت

استاندار مازندران ضمن قدردانی از مردم بخاطر در خانه ماندن در روز طبیعت، گفت: یقین دارم در سایه تداومِ همکاری‌های مردم صبور و با فرهنگ و فعالان اجرای طرح، به زودی شاهد نتایج امیدبخش و موفقیت‌آمیز در مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.

قدردانی استاندار از همراهی مردم در روز طبیعتبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد حسین زادگان استاندار، طی پیامی از همراهی مردم صبور و با فرهنگ مازندران در روز طبیعت قدردانی کرد.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای در مقابله با کرونا بدون همراهی مردم نمی‌توانست و نمی‌تواند به توفیق دست یابد و آنچه که امروز در این راستا به موفقیت در بخش‌های مختلف انجامیده است، نتیجه همراهی و همکاری مردم عزیز ما با برنامه‌ریزان، مجریان و مجاهدان خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم فهیم و بافرهنگ مازندران که از آغاز راه با تغییر رفتار و رعایت موازین بهداشتی همراه ما بوده‌اند، در روز سیزده فروردین، «روز طبیعت» با در خانه ماندن و همکاری با نیروی خدوم انتظامی و برقرار کنندگان نظم عمومی در این روز‌های سخت، مراتب حمایت، پشتیبانی و قدردانی خود را از پزشکان، پرستاران، فعالان مقابله با کرونا و احترام به تصمیمات ملی جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم فهمیده و همراه استان، نهایت قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم عزیز مازندران برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه عوامل تلاشگر انتظامی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، دستگاه‌های مسئول، دهیاران و شورا‌های اسلامی، بخشداری‌ها و شهرداری ها، حوزه بهداشت و درمان و ... اعلام می‌نمایم و یقین دارم در سایه تداومِ همکاری‌های مردم صبور و با فرهنگ و فعالان اجرای طرح؛ بزودی شاهد نتایج امید بخش و موفقیت آمیز در مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha