پلیس با خاطیان سلامت جامعه برخورد کند
کد خبر: 3888518
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

پلیس با خاطیان سلامت جامعه برخورد کند

رئیس کمیسیون امنیت مقابله با کرونای مازندران تاکید کرد: پلیس افرادی را که با حضور و تجمع در مراکز عمومی موجب به خطر انداختن سلامت مردم و مانع قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می‎‌شوند، اعمال قانون کند.

پلیس خاطیان سلامت جامعه را اعمال قانون کندبه گزارش ایکنا از مازندران، علی شیرازی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، امروز، 13 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تأکید استاندار مازندران بر اجرای حداکثری مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله باکرونا، توصیه كرد: شهروندان روز 13 به در امسال را در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک‌ها و مراکز تفریحی خودداری کنند.

وی افزود: اینکه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده که خروج شهروندان با خودرو از در خانه ممنوع است سخنی کذب و خارج از چارچوب طرح مصوب ملی است اما تأکید می‌شود که پارک‌ها، مراکز تفریحی و ... تعطیل است و هرگونه حضور در این مراکز ممنوع شده تا مانع از گسترش ویروس کرونا و به مخاطره افکندن جان هم استانی‌ها شویم.

رئیس کمیسیون امنیت مقابله با کرونا تصریح کرد: پلیس به عنوان ضابط قوه قضاییه موظف است، آن بخش از افرادی است که به هر دلیل به توصیه‌ها توجه نکرده، با حضور و تجمع در مراکز عمومی موجب به خطر انداختن سلامت مردم و از بین رفتن تمامی زحمات در مسیر مدیریت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می‎‌شوند، اعمال قانون کند.

انتهای پیام
captcha