توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی از سوی اوقاف در بهشهر
کد خبر: 3887553
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی از سوی اوقاف در بهشهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در این شهرستان با همکاری هیئت ابوالفضلی‌های امامزاده عبدالحق (ع) خبر داد.

توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی از سوی اوقاف در بهشهربه گزارش ایکنا از مازندران، محمدحسین فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز فتم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درپی شیوع ویروس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر اقدام به تشکیل ستاد مقابله با کرونا کرده و ضدعفونی بقاع متبرکه را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه، بر اساس سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بهشهر جلسات کمیته پدافند غیرعامل این اداره نیز با حضور همکاران و اصحاب وقف برگزار و برای مبارزه با این ویروس برنامه‌ریزی صورت گرفت، افزود: هماهنگی با هیأت امنای مساجد و اماکن مذهبی صورت گرفته و دستور داده شد از هرگونه اجتماع، اسکان مسافران و توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه پرهیز شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از ضدعفونی کردن معابر منتهی به بقاع متبرکه و مناطق آسیب‌پذیر و اقشار کم درآمد شهرستان توسط هیات امنای بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی و هیئت حضرت ابوالفضلی‌های امامزاده عبدالحق(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 15 مرحله ضدعفونی در مناطق مختلف بهشهر صورت گرفته و 2هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده در این شهرستان توزیع شده است.
فاضلی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در روستاهای این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات مرتبط و با کمک خیرین تهیه و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بین خانواده‌های مددجو توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha