توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آملی
کد خبر: 3887505
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آملی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آملی از محل اجرای نیت واقف و طرح افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) خبر داد.

توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آملیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، امروز، هفتم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  این اداره در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و موضوعاتی که در سطح جامعه و در سطح همبستگی ملی بوده، اقداماتی را در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از ویروس کرونا انجام داده است.

وی افزود: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود بتوانیم بخش کوچکی از این معضل بزرگ را در جامعه حل کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، تصریح کرد: ۱۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان آمل از محل اجرای نیت واقف و طرح افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) توزیع شد.

بهرامی با اشاره به اینکه، این بسته‌های غذایی و اقلام ضروری با اجرای طرح دست‌های مهربانی در آستانه فرا رسیدن سال نو بین نیازمندان توزیع شد، افزود: این اقدامات از محل موقوفات و بخشی از محل درآمد بقاع متبرکه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات شهرستان آمل جهت تولید ماسک و تهیه مواد ضدعفونی‌کننده مساعدت و مبلغ ۵۰ میلیون ریال به ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان آمل کمک نقدی شده است.

انتهای پیام
captcha