مبارزه با «کرونا» و حفظ سلامت مردم، اولویت اول مازندران
کد خبر: 3881516
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

مبارزه با «کرونا» و حفظ سلامت مردم، اولویت اول مازندران

نماینده، ولی فقیه در مازندران، گفت: تلاش برای حفظ سلامت مردم و مقابله با «کرونا» اولویت اول استان است و هیچکس نباید در این شرایط از مسئولیت خود شانه خالی کند.

مبارزه با «کرونا» و حفظ سلامت مردم، اولویت اول مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران، شامگاه سه‌شنبه ششم اسفندماه در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با «کرونا» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده همچون؛ «کرونا» و حفظ سلامت مردم اولویت اول استان است، اظهار کرد: در حال حاضر سلامت مردم، واجب‌تر از چیز‌های دیگر است؛ بنابراین همه باید پای کار باشند و هیچکس نباید در این شرایط از مسئولیت خود شانه خالی کند.
وی با تاکید بر اینکه، تمام دستگاه‌ها باید ذیل ستاد پیشگیری بیماری «کرونا» پای کار باشند، افزود: همه باید توصیه‌های ستاد را عمل کنند و تریبون نماز جمعه نیز در خدمت مقابله با این بیماری مهم و واگیردار است.
نماینده، ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: تمامی تشکل‌های دانشجویی مثل انجمن اسلامی، کانون‌ها، بسیج اساتید، هیئت علمی‌ها همگام با بسیج دانشجویی، پای کار بیایند تا با عزم همگانی با این بیماری مقابله شود.

انتهای پیام
captcha