اولویت‌های گروه تلاوت رادیو قرآن در مدیریت جدید
کد خبر: 3881093
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
مهدوی تشریح کرد:

اولویت‌های گروه تلاوت رادیو قرآن در مدیریت جدید

مدیر جدید گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن اولویت‌‌های این گروه را تشریح کرد.

محمدامین مهدوی، مدیر جدید گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در رابطه با برنامه‌ها و رویکرد این گروه در دوره جدید مدیریت اظهار کرد: بدون شک پرداختن به نیاز مخاطبان رادیو قرآن و تولید برنامه‌هایی که این نیاز را تأمین کند، در دستور کارگروه تلاوت قرار دارد.

مهدوی ادامه داد: بهره‌گیری از نظرات پیشکسوتان قرآنی کشور بسیار باارزش است تا بتوانیم برنامه‌های مورد نیاز مخاطبان در مقاطع مختلف سنی را تولید و پخش کنیم.

وی افزود: پرداختن به موضوع پخش تلاوت‌های ناب قراء مشهور جهان اسلام و نیز قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کشورمان که مخاطبان زیادی را جذب برنامه‌های رادیو قرآن خواهد کرد از دیگر برنامه‌هایی است که در گروه تلاوت پیگیری خواهد شد.

مدیر جدید گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن تصریح کرد: باید همچنان بانک تلاوت‌های ناب و مختلف جمع‌آوری شود تا بتوان از تمامی آن‌ها در زمان‌های مختلف و با توجه به ذائقه مخاطبان استفاده لازم را برد.

مهدوی بیان کرد: با بررسی‌هایی که در زمینه مخاطب‌شناسی در گروه تلاوت انجام شده، برنامه‌هایی همچون «نفس‌های طلایی» در نظر گرفته شده که در قالب مسابقه هر ماه یک بار به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود. همچنین، برنامه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان برای پخش در نوروز 99 در حال آماده‌سازی است که عیدانه‌ای قرآنی برای بچه‌های ایران است.

انتهای پیام
captcha