پروژه انتخابات در خراسان شمالی با اقتدار مردم به پایان رسید
کد خبر: 3880721
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

پروژه انتخابات در خراسان شمالی با اقتدار مردم به پایان رسید

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم استان همیشه در صحنه بوده‌اند و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان به خوبی برگزار شد و نتایج انتخابات در همان دور اول مشخص شد.

پروژه انتخابات در خراسان شمالی با اقتدار مردم به پایان رسیدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، ساعت 20 امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه انتخابات در خراسان شمالی در سلامت کامل برگزار شد، اضافه کرد: در سیستم نظارتی و اجرایی استان همدلی و همراهی بسیار خوبی ایجاد شده بود و این مسئله نیز در برگزاری هرچه بهتر انتخابات نقش بسیار خوبی داشت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: در برگزاری هرچه بهتر انتخابات در بخش‌های مختلف جزو چند استان اول کشور هستیم و این موضوع را مدیون مردم همیشه در صحنه استان هستیم.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اگر برخوردی لازم بوده است، قاطعانه جلو تخلفات ایستادیم و برای حتی یک رای نیز امنت‌داری کردیم.

وی با تشکر از حضور رسانه‌های استان، تاکید کرد: رسانه‌های خراسان شمالی همیشه تلاش کرده‌اند که براساس منافع نظام و مردم فعالیت کنند و این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ولی الله حیاتی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، در ادامه این نشست بیان کرد: سید محمد پاکمهر و محمد وحیدی در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و رازوجرگلان به عنوان نماینده مردم به بهارستان راه پیدا کردند.

حیاتی تصریح کرد: در شهرستان اسفراین امان الله حسین‌پور با کسب 19 هزار و 312 رای و در شهرستان شیروان علی جدی با کسب 28 هزار و 779 رای و در حوزه انتخابیه قوچان فاروج علی آذری با کسب رای چهار هزار و 433 رای به بهارستان راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در رابطه با بیشترین رده سنی مشارکت کننده در انتخابات، بیان کرد: بیشترین رده سنی مشارکت بین سن 25 تا 35 سال و کمترین مشارکت در رده سنی 77 تا 90 سال بوده است.

حیاتی اظهار کرد: در این دور از انتخابات 49 درصد مشارکت مردان و 51 درصد مشارکت زنان وجود داشته است.

عابدی مقدم، رئیس هیئت نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان خراسان شمالی، بیان کرد: سیما بسیار زیبایی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات به تمام دنیا نشان داده شد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای به کار گرفتند اما مردم همیشه بیدار این اجازه را به دشمنان انقلاب اسلامی ندادند.

عابدینی مقدم عنوان کرد: تمام مقدمات لازم برای حضور مردم در انتخابات به خوبی انجام گرفت و همدلی نظارت و اجرا بسیار زیاد بود که این مسئله موجب شد تا مشکلی در حوزه‌های مختلف وجود نداشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha