نماینده ولی‌فقیه در مازندران رأی خود را به صندوق انداخت
کد خبر: 3880235
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در مازندران رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در دقایق ابتدایی صبح امروز، ۲ اسفندماه با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده، ولی فقیه در مازندران رأی خود را در صندوق انداختبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمد باقر لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران در دقایق ابتدایی صبح امروز، دوم اسفندماه در محل اخذ رأی امامزاده یحیی ساری، حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.
وی پس از انداختن رأی به صندوق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنده رأس ساعت هشت آماده ر‌أی دادن بودم، ولی تا کنون به احترام مقام معظم رهبری و شنیدن سخنان ایشان، منتظر ماندم. خدا را شاکر هستیم که از این فرصتی که انقلاب اسلامی در اختیارمان قرار داده بتوانیم قدرت ملی‌مان را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه انتخابات دارای بازتاب جهانی است، افزود: این حضور برای ما مایه عزت و قدرت و شوکت و برای دشمنان مایه یأس و پشیمانی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن یک مجلس قوی را برای مملکت مایه رشد و توسعه کشور دانست و تصریح کرد: در مواجهه با سیاست‌های خصمانه باید مجلس قوی با نمایندگانی که اصلح و احسن باشد تشکیل شود.

وی افزود: باید در این انتخابات حضور با شکوه و گسترده داشته باشیم و انتظار می‌رود که مردم ولایتمدار مازندران با حضور چشم‌گیر خود در سر صندوق‌های رأی همچون فریضه نماز در اول وقت با انگیزه دینی و ملی و برای اقتدار و امنیت کشور رای خود را در صندوق بیندازند. امروز یوم‌الله دیگری است که عزت ایران اسلامی تثبت خواهد شد و امیدواریم مردم با حضور بهنگام خود این عبادت دینی را انجام دهند تا با شادی قلب امام زمان(عج) و روح حضرت امام راحل (ره) و شهید سلیمانی راه مقاومت اسلامی را در کشور و منطقه ادامه یابد و مقام معظم رهبری نیز از این حضور پرشکوه خوشحال شوند.

انتهای پیام
captcha