آغاز بهسازی بقعه امامزاده عبدالوافی(ع) کلارآباد
کد خبر: 3876686
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

آغاز بهسازی بقعه امامزاده عبدالوافی(ع) کلارآباد

گروه اجتماعی ــ کلنگ حیاطسازی آستان مقدس امامزاده عبدالوافی(ع) کلارآباد با هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ۳ میلیارد ریال اعتبار بر زمین زده شد.

کلنگ حیاطسازی بقعه امامزاده عبدالوافی (ع) کلارآباد بر زمین زده شدبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، همزمان با دهه مبارک فجر، کلنگ حیاطسازی آستان مقدس امامزاده عبدالوافی(ع) کلارآباد با حضور حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرماندار عباسآباد، امام جمعه کلارآباد، نماینده مجلس و سایر مسئولین شهرستانی و مردم بر زمین زده شد.

ابراهیم عزیزپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد در آیین کلنگ‌زنی با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی در هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت اجرا می‌شود، افزود: حیاطسازی آستان مقدس امامزاده عبدالوافی(ع) کلارآباد شامل زیرسازی و سنگفرش کردن محوطه آستان مقدس میشود که با اعتبار ۳ میلیارد ریالی اجرا خواهد شد.
وی افزود: این پروژه عمرانی با مشارکت خیرین، اداره اوقاف، هیئت امنا بقعه متبرکه و اهالی منطقه اجرا می‌شود که امیدواریم کمتر از یک سال به پایان برسد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد، گفت: در فازهای بعدی در نظر داریم پروژه آیینه‌کاری بقعه متبرکه و احداث زائرسراها اجرا شود.

 

انتهای پیام
captcha