ایران، علمدار گفتمان مقاومت
کد خبر: 3872783
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

ایران، علمدار گفتمان مقاومت

گروه اجتماعی ــ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های بی‌بدیل مقام معظم رهبری، علمدار گفتمان مقاومت در منطقه و جهان است.

ایران، علمدار گفتمان مقاومتبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز ۲۹ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به خطبه‌های الهام بخش و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در ۲۷ دی ماه در تهران و با تقدیر از مردم بصیر ایران اسلامی و تهران بزرگ، اظهار کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن و ضامن بقای انقلاب اسلامی است و امروز رهبر عظیم‌الشان انقلاب سکان‌دار این انقلاب است.

وی با بیان اینکه، بیانات مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب همه مسئولان کشور باشد، افزود: اصول و مبانی ایشان برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت (ع) و همان اصول و مبانی امام خمینی (ره) است و امروز هم با هدایت‌ها و رهبری بی‌بدیل ایشان جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

شکریان با اشاره به مواضع مقتدرانه و حکیمانه رهبر انقلاب در سال‌های بعد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: جمهوری اسلامی با هدایت‌های بی‌بدیل مقام معظم رهبری امروز علمدار گفتمان مقاومت در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی برای برخی کشور‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه جهان به عنوان یک الگو معرفی شده است و این در سایه مواضع و هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شکل‌گیری و قدرت جبهه مقاومت در منطقه، تصریح کرد: جریان جبهه مقاومت با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب در منطقه و حتی جهان شکل گرفته است و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با جانفشانی‌ها و تدابیر شجاعانه خود توانست همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی با اشاره به وجود نعمت ولایت در کشور، ادامه داد: مشکلات امروز برخی کشور‌های اسلامی نداشتن یک رهبر مقتدر و شجاع است و ایران اسلامی با رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌های بین‌المللی با قدرت حضور دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به نقطه ممتاز و ویژه جمهوری اسلامی در سال‌های بعد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در رهبری این است که تبعیت محض از ایشان در همه بخش‌های اجرایی کشور می‌تواند ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصاد و بین‌المللی برساند.

وی با اشاره به اهمیت ضربه‌زدن به حیثیت آمریکا و هیبت پوشالی آن در انتقام خون سرداران جبهه مقاومت و ضربه سخت موشکی سپاه به پایگاه هوایی ایالات متحده در عین‌الاسد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: سپاه قدس یک تشکیلات اداری و درونی نیست بلکه نقش آن در امنیت و اقتدار ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی جبهه مقاومت گسترانیده شده و باید راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی با قدرت و قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه بی‌نظیر تهران، افزود: این حضور پیام امت بصیر ایران اسلامی را به همه جهانیان مخابره کرد و در واقع یک رفراندوم و همه پرسی در جهت تقویت جبهه مقاومت و گفتمان پایداری بود.

انتهای پیام
captcha