ثبت وقف جدید در بابلسر
کد خبر: 3872560
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

ثبت وقف جدید در بابلسر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: یک باب مغازه تجاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بابلسر وقف شد.

ثبت وقف جدید در بابلسرحجت‌الاسلام مهدی یوسف‌تبار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یک باب مغازه تجاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بابلسر وقف شد.
وی با بیان اینکه، تا کنون سه وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: وراث مرحوم حاج محمد ربیع یوسف‌پور، یک باب مغازه به مساحت ۳۰ متر مربع با کاربری تجاری را وقف کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ارزش تقریبی این موقوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: نیت واقف شامل؛ برگزاری عزاداری آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) و هزینه‌های جاری مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در روستای همت‌آباد بابلسر می‌باشد.
وی افزود: واقف خیراندیش حجت‌الاسلام حاج مهدی رحمانی نیز در ماه اخیر یک قطعه زمین را در شهرستان فریدونکار وقف کرد.
وی، مساحت این موقوفه را ۵۲۷ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی این وقف جدید ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال است.
یوسف‌تبار تصریح کرد: واقف خیراندیش این زمین را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه و محل اسکان و استراحت زائران و خادمین امام رضا (ع) به نام مرحوم علی نقی رحمانی وقف کرد.

وی افزود: واقفان خیراندیش در هنگام وقف‌های جدید به نیاز‌های روز جامعه توجه داشته باشند تا عواید این موقوفات در خدمت نیاز‌های روز جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha