درخشش دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور
کد خبر: 3863763
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

درخشش دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برتری دانشجوی دانشگاه مازندران در مرحله ملی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

درخشش دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشورحبیب‌الله طالقان غفاری، کارشناس مسئول قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برتری دانشجوی دانشگاه مازندران در مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبرداد.

وی افزود: مرحله نهایی سی‌و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه آزاد واحد شیراز برگزار شد.

غفاری تصریح کرد: در مرحله کشوری این مسابقات که در آبان ماه ۱۳۹۸ بین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه قم برگزار شده بود، سه نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران به نام‌های زهرا پورطهماسب در رشته قرائت تحقیق، زهرا سلطان پور المشیری در رشته حفظ کل به مقام نخست و رقیه رضایی در رشته حفظ کل به مقام دوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در مرحله ملی سی‌و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور این دوره از مسابقات که از میان منتخبان دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی که به میزبانی دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد، زهرا پورطهماسب دانشجوی دانشگاه مازندران به مقام نخست در رشته قرائت تحقیق دست یافت.

انتهای پیام
captcha