اجرای ۱۴۳۰ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران
کد خبر: 3862927
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

اجرای ۱۴۳۰ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: هزار و ۴۳۰ پروژه زیربنایی در مازندران به انجام رسید که ساخت ۵۲ مدرسه با ۳۵۰ کلاس، ۱۴۰ مسجد، ۹۰ پروژه زیربنایی و هزار و ۱۵۰ مسکن محرومان از جمله این پروژه‌ها است.

اجرای ۱۴۳۰ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز ۱۸ آذرماه در بازدید از کارخانه نساجی مازندران، گفت: یکی از جهت‌گیری‌هایی که از اواسط سال گذشته در ستاد اجرایی شکل گرفت، احیای بنگاه‌های تعطیل شده و یا از ظرفیت کامل آن بهره‌برداری نشده بود.

وی افزود: در طول یکسال گذشته توانستیم۲۰ هزار و ۵۰۰ طرح را که بیشتر خرد و خانگی رها شده بود، احیا کنیم تا به تولید کشور کمک شود.

مخبر از استاندار خواست تا تیم کنترل کننده‌ای انتخاب کنند و برنامه‌ریزی شود تا در شش ماه آینده همه فاز‌های کارخانه که توان ایجاد ۷۰۰ شغل را دارد راه‌اندازی شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد: در حال مصمم هستیم با ابزاری که در استان وجود دارد تولید کارخانه سامان یابد و اُمیدواریم تصمیم درستی برای آن گرفته شود تا عواید و منفعت آن به استان و مردم برگردد و کارخانه برای شهر بماند.


وی با بیان اینکه، در مازندران تقریبا ۵ هزار و ۸۰۰ طرح که احیا و تأسیسی است تا پایان سال انجام می‌شود، اظهار کرد: هزار و ۱۲۰میلیارد تومان در مازندران در بخش‌هایی همچون سیل اشتغال و عمرانی هزینه شد.

مخبر اظهار کرد: هزار و ۴۳۰ پروژه زیربنایی در مازندران به انجام رسید که ساخت ۵۲ مدرسه با ۳۵۰ کلاس، ۱۴۰ مسجد، ۹۰ پروژه زیربنایی و هزار و ۱۵۰ مسکن محرومان از جمله این پروژه‌ها است.
وی افزود: طبق برآورد فاز نخست کارخانه نساجی مازندران با ۱۷ میلیارد تومان جمع می‌شود و برای ادامه کار هم کمک می‌کنیم.

مخبر گفت: کلیات نساجی شماره یک را قبول دارم و باید در جلسه‌ای به جمع‌بندی برسیم تا بتوانیم نسبت به راه‌اندازی آن هم اقدام کنیم.

در پایان این بازدید تفاهم‌نامه‌ای میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیرعامل کارخانه نساجی مازندران امضا شد.

انتهای پیام
captcha