نمایش «مریم» در بابل به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3861275
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
براساس ایده وقصص قرآنی؛

نمایش «مریم» در بابل به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی ــ نمایش «مریم» براساس ایده و قصص قرآنی از سوی گروه تئاتر «شمیم» کانون شهید مطهری بابل، با نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کامیاب از ۱۹ آذر ماه ۹۸ در این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «مریم» در بابل به روی صحنه می‌رودبه گزارش ایکنا از مازندران، از سوی گروه تئاتر شمیم کانون شهید مطهری بابل نمایش «مریم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کامیاب در سالن آمفی تئاتر هلا احمر این شهرستان به روی صحنه می‌رود.
بر اساس این گزارش نمایش «مریم» براساس ایده وقصص قرآنی؛ با دعدغه‌های موجود در جامعه کنونی و نگاهی ویژه به ارزش زن درجامعه به رشته تحریر در آمده و خلاصه داستان آن به روایت زندگی دختری میپردازد که به خاطر نذر مادرش در معبد حضور پیدا میکند، حضور دختر در معبد موجب نارضایتی مردم را فراهم می‌آورد و...
همچنین در این نمایش فاطمه زهرا موسویان، مهیار جای مند، میلاد حسن پور، هدی نوری، مصطفی یگانه، ایمان ابوالحسینی، پیمان چمنی، فاطمه پرکار، زهرا ضرابی، محنا اصغری، نیلوفر شجاع، مونا بزرگ پور، ستایش واسعی، معصومه حسنی، سپیده علی پور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.
به گزارش ایکنا طراحی پوستر و بروشور این نمایش را دفتر تبلیغات طرح و نشر بابل بر عهده دارد و مهیار جایمند دستیارکارگردان، حمیدرضا علی زاده طراح نور، علیرضا گل بابائی طراح صدا و موسیقی، سپیده علی پورطراح لباس، محنا اصغری منشی صحنه، حسام علیزاده مدیر اجرایی، محمدجواد اصغری طراح صحنه، مریم رکیده کارشناس روابط عمومی، فاطمه پرکار چهره پرداز وامیرحسین شکری صدابردار، در این نمایش همکاری دارند.

 

انتهای پیام
captcha