معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی یادواره ثمینه باقری در ساری
کد خبر: 3860959
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی یادواره ثمینه باقری در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج برگزاری بیست و سومین دوره از مسابقات حفظ و قرائت یادواره سیده ثمینه باقری سلیمی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اعلام شد.

معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی یادواره ثمینه باقری در ساریسیده فاطمه غنیزاده، دبیر برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی مدرسه عترت، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم یادواره حتفظ قرآن مرحوم سیده ثمینه باقری روز‌های ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در رشته‌های قرائت و حفظ، در مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سطح مدارس ناحیه یک ساری برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
وی افزود: در رشته قرائت در مقطع ابتدایی فاطمه زهرا علیپور از مدرسه شهید تورانی، ریحانه اسفندیاری از مدرسه عبادت و سیده معصومه حسینی از مدرسه مائده موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رشته حفظ، مقطع ابتدایی، فاطمه باهو از مدرسه شهید لزگی، فاطمه عزتی از مدرسه شهید لزگی و ریحانه فاضلی از مدرسه ابراهیم نوبر به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.
تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول خواهران در رشته حفظ، زینب بیگلری از مدرسه شهدای اسبوکلا، سیده فاطمه زهرا نبوی از مدرسه شاهد و سیده فاطمه قاسمی از مدرسه مبین به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی افزود: در رشته قرائت مقطع متوسطه اول، کوثر کاویانی از مدرسه حافظ، هانیه حیدری از مدرسه شیخ طبرسی و سیده مهنا حسینی از مدرسه معارف به ترتیب حائز رتبه اول تا سو م این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام
captcha