فتنه اخیر، پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه
کد خبر: 3860397
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

فتنه اخیر، پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه

گروه اجتماعی ــ نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: فتنه اخیر بدترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه دانست و اظهار کرد: ملت با بصیرت شگرد‌های دشمن را پشت‌سر گذاشت و با شعارهای‌شان از کرامت و اصالت‌شان دفاع کردند.

فتنه اخیر، پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه/ مجلس کارآمدتر باشدبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران، امروز هشتم آذرماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ساری، گفت: تقوا، بهترین توشه دنیا برای آخرت است و انسان باتقوا آلوده به گناه و خلاف قانون نمی‌شود و در یک جامعه که افرادش متقی هستند اختلاس و رانت‌خواری قطعا بوجو د نمی‌آید.

محمدی لائینی با تبریک هشتم ربیع‌الثانی میلاد امام عسکری(ع)، گفت: هفتم آذر روز نیروی دریایی را پشت سر گذاشتیم، نیروی دریایی خدمات خوب و فراوانی برای حفظ و امنیت آب‌های نظام مقدس داشتند.

وی به دیدار جمعی از پرسنل نیروی دریایی دانشگاه علوم دریایی نوشهر اشاره کرد و با بیان اینکه امیر دریادار دوم کریم مصدری، فرماندهی این دانشگاه گزارش خوبی ارائه کرد، افزود: در هر حوزه، هر جا که مدیریت جهادی بوده واقعا رشد کردیم و موفق شدیم.
امام جمعه ساری، تصریح کرد: ناوشکن جماران که تولید دست فرزندان جمهوری اسلامی است در ساخت آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بکار برده شده و اگر به این جوانان بها بدهیم می‌توانند خودرو و لوازم خانگی تولید کنند، که خانواده‌ها به دنبال کالای غربی نباشند.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، افزود: مجلس ما باید مجلس کارآمدتر باشد و نمایندگان خوب به مجلس راه پیدا کنند و مردم باید از همین الان حرف‌ها را خوب بشنوند و بررسی کنند و به اصلح رأی دهند و خانه ملت را به اصلح بسپارند.

محمدی لائینی، گفت: در فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است؛ «انقلاب پرشکوه ایران که پرشکوه‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که، یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.»

محمدی لائینی با اشاره به اینکه، تا کنون دست‌کم پنج وسوسه همچون؛ جدایی دین از سیاست، اتکأ به غرب و تسلیم در برابر شیطان بزرگ، پیوستن به معاهده‌های جهانی، القاء تفکر نه غزه نه لبنان و دست کشیدن از دانش‌های فاخر، پیش روی ملت ایران بوده است، تصریح کرد: اگر این وسوسه‌ها عملی می‌شد و ملت قبول می‌کرد، کرامت و اصالت شعارهایش را از بین می‌برد.

امام جمعه ساری درباره وسوسه اتکأ به غرب و تسلیم در برابر شیطان بزرگ، گفت: در این وسوسه تحت عنوان پیوستن به جامعه جهانی، زنجیر اسارت و تحریم را با دست خودمان به گردن ما می‌آویزد.

محمدی لائینی ادامه داد: برای اینکه این وسوسه‌ها مورد قبول واقع شود و مردم تسلیم این وسوسه‌ها بشوند دشمنان از آغاز تا امروز شگرد‌هایی داشتند که آخرین آن فشار تحریم‌ها بود؛ آنقدر تحریم‌ها را سنگین کردند که شکننده باشد و ملت ایران دست از اسلام و نظام و انقلاب بردارد و این مسئله بعد از روی کار آمدن ترامپ شدت گرفت.

این مسئول، ایجاد آشوب‌های کوچه خیابانی و داخلی را دو شگرد سیاست قدیمی بنی‌امیه دانست و بیان کرد: این مسئله یک چیز جدیدی نیست؛ بنی‌امیه هم اسامی دوستان علی (ع) را حذف کرده و حقوق را قطع و تحت فشار سنگین تحریم اقتصادی قرار داشتند و گروه‌هایی را در گوشه و کنار قلمرو حکومت امام علی می‌فرستاد که می‌کشتند و می‌زدند و غارت می‌کردند و می‌گریختند و همین چیزی که در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد.

وی فتنه اخیر، بدترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه دانست و اظهار کرد: ملت با بصیرت شگرد‌های دشمن را پشت‌سر گذاشت و با شعارهای‌شان از کرامت و اصالت‌شان دفاع کردند.
لائینی اظهار کرد: حرکت جریان آشوب بسیار خطرناک بوده که حضرت امام خامنه‌ای از آن، بسیار بسیار عمیق، وسیع و خطرناک تعبیر کردند و شما مردم در مقابل آشوبگران به میدان آمدید و با راه‌پیمایی عظیم همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردید.

وی خطاب به مسئولین گفت: مسئولین ما و صدا و سیمای ما باید صدای اعتراض مردم را بشنوند و باید ببینند که مردم نسبت به برخی عملکرد‌ها ناراحت و ناراضی هستند و نقد و اعتراض دارند، اما رفتار یک عده آشوبگر را برنتابیدند و صف‌شان را جدا کردند و بزرگترین ضربه را به آشوبگران زدند.

امام جمعه ساری از دستگاه‌ها و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تشکر کرد و گفت: این‌ها با رویکرد اخلاقی انسانی آمدند مدیریت کردند و شبانه روز در میدان بودند تا این توطئه خنثی شد.

انتهای پیام
captcha