افتتاح خانه محروم در سوادکوه شمالی
کد خبر: 3858457
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

افتتاح خانه محروم در سوادکوه شمالی

گروه فرهنگی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، از افتتاح خانه محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و برگزاری نشست‌های بصیرتی در سوادکوه شمالی در هفته بسیج خبر داد.

افتتاح خانه محروم در سوادکوه شمالیبه گزارش ایکنا از مازندران احمد شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، امروز ۲۹ آبان‌ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته، با تشریح خدمات ارزشمند بسیج در هشت سال دفاع مقدس، مجموعه بسیج را مجموعه‌ای سازمان‌دهی شده و اثرگذار توصیف و اظهار کرد: نهال بسیج که به دست پربرکت امام خمینی (ره) کاشته شده، شکوفه‌های آن، امروز دنیا را معطر کرده و تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاست و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد.
وی افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به یقین از برکات و الطاف جلیلۀ خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

شعبانی تصریح کرد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب به ویژه جنگ، نهاد‌ها و گروه‌های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت‌طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود.
وی برگزاری ۷۵ ویژه برنامه شهرستانی و ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های را از جمله برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج دانست و افزود: این برنامه‌ها از روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه آغاز تا پایان هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی گفت: گردهمایی بزرگ بسیجیان از مهمترین برنامه هفته بسیج است که پنجم آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاح خانه محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای، یادواره‌های شهدا، مسابقات مختلف ورزشی و بومی محلی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان سوادکوه شمالی است.

انتهای پیام
captcha