بازدید نماینده ولی فقیه مازندران از مناطق سیل زده استان
کد خبر: 3858245
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

بازدید نماینده ولی فقیه مازندران از مناطق سیل زده استان

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه مازندران با حضور در مناطق سیل‌زده شرق استان از نزدیک در جریان روند بازسازی و کمک‌رسانی به مردم این مناطق قرار گرفت.

بازدید نماینده، ولی فقیه مازندران از مناطق سیل زده استانبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه مازندران امروز 28 آبان‌ماه با حضور در مناطق سیل زده شرق استان از نزدیک در جریان روند بازسازی و کمک رسانی به مردم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، امام جمعه ساری در این بازدید میدانی، از نزدیک با مردم گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه مازندران در این بازدید‌ها ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌زده مناطق شرق استان به ویژه شهر گلوگاه، خواستار رسیدگی و رفع مشکلات مردم خسارت دیده از سوی مسئولان شد.
لائینی با تأکید بر اینکه، مسئولان باید همه توان و ظرفیت خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرند، اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا، باید همه امکانات برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده بسیج شود.

نماینده، ولی فقیه مازندران با اشاره به اینکه، متأسفانه در سیل اخیر زیر ساخت‌های کشاورزی در شرق استان نیز خسارت دیده است، خاطرنشان کرد: باید به منظور جبران این خسارت‌های وارد شده همه مسئولان تلاش کنند.

 

انتهای پیام
captcha