آشکار شدن چهره دروغین آمریکا و اروپا در حوادث اخیر در کشور
کد خبر: 3858153
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

آشکار شدن چهره دروغین آمریکا و اروپا در حوادث اخیر در کشور

گروه اجتماعی- مدیر حوزه علمیه مازندران، گفت: در حوادث اخیر، بار دیگر چهره دروغین و فریبکارانه آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در برابر ملت بزرگ ایران نمایان شد.

آشکار شدن چهره دروغین آمریکا و اروپا در حوادث اخیربه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز ۲۸ آبان ماه با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: آنچه در برخی شهر‌ها دیده شد به هیچ عنوان رنگ و بوی اعتراض نداشت بلکه تلاش عد‌های اغتشاشگر برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی بوده است.

وی با بیان اینکه، ملت فهیم ایران اسلامی هیچ‌گاه اماکن عمومی را تخریب و آتش نمیزنند، افزود: به طور حتم صف این ملت نجیب و انقلابی با اشرار و اغتشاشگران جدا خواهد بود.

ابوترابی با اشاره به اینکه، هرگاه رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی از حرکتی در کشور حمایت و دفاع میکنند باید مطمئن باشیم که این حرکت‌ها در مسیر تحقق منافع نامشروع آن‌ها در کشورمان است، اظهار کرد: در این حوادث اخیر، بار دیگر چهره دروغین و فریبکارانه آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در برابر ملت بزرگ ایران نمایان شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، دولتمردان آمریکایی به شیوه‌های متعددی در این چند روز از اغتشاشگران و اشرار حمایت کردند، تصریح کرد: این حمایت‌ها نشان‌دهنده همسویی اغتشاشگران با آمریکایی‌ها است.

وی افزود: تخریب اموال عمومی و آتش زدن اماکن مذهبی و جسارت به قرآن و تمثال مبارک شهدا هیچ شباهتی به اعتراض ندارد بلکه نوعی اغتشاش و بر هم زدن امنیت عمومی جامعه است.

ابوترابی با بیان اینکه، حمایت آشکار مقامات آمریکایی از اغتشاشگران، دخالت مستقیم در امور داخلی کشورمان است که با پاسخ قاطع ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی خواهد بود، بیان کرد: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد عد‌های اغتشاشگر و آشوبگر به بهانه اصلاح نرخ بنزین امنیت عمومی کشور را تضعیف کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اجازه موج سواری به آشوب‌طلبان و عوامل بیگانه در داخل را نخواهند داد، گفت: این ملت با اقتدار پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت بازار و کنترل گرانی‌ها تأکید کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اصلاح نرخ بنزین نباید موجب افزایش قیمت کالا‌ها و گرانی در کشور شود.

ابوترابی با تأکید براینکه، با آشوب و تخریب نمیتوان به نتیجه رسید، تصریح کرد: راه اعتراض و مطالبه، طی کردن مسیر قانونی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، مسئولان باید نظارت دقیقتر و مستمری بر بازار و وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند، گفت: نظارت بر بازار باید به گونه‌ای باشد که برخی‌ها از این شرایط به وجود آمده در جهت منافع خود سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام
captcha