بهره‌برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران/امنیت مردم خط قرمز سپاه
کد خبر: 3858113
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

بهره‌برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران/امنیت مردم خط قرمز سپاه

گروه اجتماعی- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در هفته بسیج ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه در استان مازندران اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این هفته ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران/امنیت مردم خط قرمز سپاهبه گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ حسین محمد رضایی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران امروز ۲۸ آبان‌ماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیج را نیروی کارآمد برای کشور در همه عرصه‌ها معرفی می‌کند، اظهار کرد: در دفاع مقدس قبل از ورود بسیج عملیات‌های نیرو‌های مسلح عمدتا منجربه شکست می‌شد، اما با حضور بسیج شاهد پیروزی‌های پی‌درپی در جنگ تحمیلی بودیم.
وی افزود: بسیج در بعد از جنگ، در سازندگی و بحران‌های طبیعی همچون سیل و زلزله در قالب گروه‌های جهادی حضور داشته و دارد، افزود: اگر حضور بسیج در فتنه اخیر نبود هزینه بسیاری به نظام وارد می‌شد و اکنون در ایجاد امنیت، بسیجیان با گشت‌های محله محور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
رضایی با بیان اینکه، در ۴۰ سال اخیر بسیج اثبات کرد کلید حل مشکلات کشور است، تصریح کرد: با احیای تفکر بسیجی امروز ما توانستیم نظام سلطه را در سوریه، شکست دهیم.
وی با بیان اینکه، امروز مخالفت‌ها با بسیجی به خاطر پاکی و صداقت و بی‌محابا بودن بسیج است، افزود: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی هیمن تفکر بسیجی است و این تفکر در ابتدای پیروزی توسط امام راحل ایجاد شد و امروز میوه این درخت مورد استفاده مردم است.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران، بیان کرد: پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه اولین روز بسیج است و در این هفته ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه در استان مازندران اجرایی می‌شود.
وی افزود: برگزاری ۲۰۷ یادواره، یکهزار و ۶۱۷ مسابقه ورزشی، اعزام ۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم، افتتاح ۲۹ پایگاه مقاومت و ۵ سالن ورزشی، بهره‌برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری بیش از یک هزار و ۴۰۰ نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، دیدار با بیش از ۱۴۰۰ خانواده شهدا، برپایی ۴۱ نمایشگاه علمی، ۱۳۷ فرهنگی، ۶۳ هنری و ۸۲ اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان مازندران است.
وی افزود: بسیج متعلق به همه ملت است و سپاه فقط در مدیریت بسیج کمک می‌کند و آمادگی داریم در همه زمینه‌ها که قابلیت بسیج اثبات شده برای حل مشکلات کشور بهره بگیریم.
رضایی با اشاره به روزشمار هفته بسیج، گفت: پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه، بسیج مقاومت ایثار و شهادت، جمعه یکم آذرماه بسیج اخلاق و معنویت، شنبه دوم آدرماه بسیج علم و فناوری، یکشنبه سوم آذرماه بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی، دوشنبه چهارم آذرماه بسیج فرهنگ و بصیرت، سه‌شنبه ششمین روز بسیج دفاع و امنیت، چهارشنبه ششم آذرماه بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد و خدمت رسانی از عناوین روز‌های هفته بسیج است.
وی با اشاره به تجمع برخی در خیابان‌ها برای مطالبات‌شان و سوء استفاده آشوب‌طلبان از این تجمعات، افزود: به لطف الهی و همکاری همه دستگاه‌ها این تجمعات در مازندران پایان یافت و برای سپاه امنیت مردم خط قرمزاست و با هر گونه ناامنی بدون تعارف برخورد خواهیم کرد.
رضایی درباره بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: بیشتر این طرح‌ها در زمینه پرورش آبزیان و ماهی، ایجاد اشتغالزایی، ارتقای توانمندی خانوارها، اعطای تسهیلات برای مردم و ارائه آموزش‌های لازم برای اشتغالزایی است.

انتهای پیام
captcha