لزوم «آماده باش» سپاه در حمایت و حفاظت از کیان انقلاب
کد خبر: 3857066
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

لزوم «آماده باش» سپاه در حمایت و حفاظت از کیان انقلاب

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به خانواده بزرگ سپاه کربلای استان، گفت: باید خودتان را برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی همیشه در حالت «آماده‌باش» نگه دارید.

سپاه در حمایت و حفاظت از کیان انقلاب «آماده باش» باشدبه گزارش ایکنا از مازندران در آستانه میلاد پرخیر و برکت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد سبط نبی مکرم اسلام رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) و نیز در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، ظهر امروز 22 آبان‌ماه با حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) و نیز گرامیداشت هفته مبارک بسیج، با خطاب قراردادن نمایندگان سپاه در این جلسه، اظهار کرد: باید خودتان برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی همیشه در حالت «آماده‌باش» داشته باشید.
وی با اشاره به اینکه، انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم دنیا است و نمی‌توان جلوی صدور فرهنگ انقلاب را گرفت، افزود: وقتی درس آزادی، تمرین و تجربه آزادی را در کشور پیاده شد یقینا همه ملت‌های خواهان آزادی از آن الگو می‌گیرند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از دست انقلاب اسلامی ناراحت و خشمگین است، تصریح کرد: بر اساس ملاک‌های قرآنی، یکی از ملاک‌های ارزیابی جمع، گروه، لشکر و حتی فرد این است که چقدر دشمن از آن ناراحت است و چقدر فکر و کارکرد آن، دشمنان را به دشمنی وادار می‌کند.

محمدی لائینی در جمع پاسداران با اشاره به آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح «...لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ...» تاکید کرد: ‌به فرموده امام راحل که هر وقت دشمن از ما تعریف کند باید در خود شک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تصریح بر اینکه، دیپلماسی، سیاست، جهاد و مدیریت ما باید دشمن خشمگین‌کن باشد، افزود: نباید دنبال تعریف و لبخند دشمن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه، انصافا دشمنان از سپاه بشدت ناراحت و خشمگین هستند و همین امر ما را امیدوار می‌کند، ادامه داد:‌ سپاه باید همین راه را در پیش بگیرد و در عمل نیز همه امورات کارامدی خود را نشان داد. سپاه در جنگ تحمیلی، تامین امنیت و توان دفاعی کشور، در حوزه اقتصاد با ساخت بزرگترین صنایع و فناوری‌ها که شرکت‌های دیگر به زمین گذاشتند، توانسته است آن‌ها را به ثمر برساند برای نمونه پروژه خلیج فارس و همین اخیر مجتمع فولاد کرمان که رئیس جمهور آن را افتتاح کرد، کار قرارگاه خاتم‌الانبیاء بود.

نمایند ولی فقیه استان مازندران درباره کارآمدی و موفقیت سپاه در حوزه‌های خدمت‌رسانی در بحران‌ها، گفت: امروزه دشمن به خاطر همین کارآمدی‌ها از سپاه و بسیج ناراحت است.

وی با بیان اینکه، بخش لشکری کشور در حال رشد و پیشرفت است، افزود: باید بخش کشوری هم این گونه باشد و لازم است با مدیریت جهادی و استشهادی با اتکا به درون و ولایت‌مداری این پیشرفت حاصل می‌شود.

امام جمعه ساری، تصریح کرد: الحمدالله سپاه در تاریخ حیات خود نشان داده ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر بوده و با مدیریت جهادی و استشهادی، پاسدار انقلاب اسلامی است.

محمدی لائینی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه کربلا و پاسداران حاضر در جلسه تاکید کرد: با هم راه شهد را با قدرت ادامه می‌دهیم تا از آن مومنان شادمان و دشمنان غضبناک و خشمگین شوند.

انتهای پیام
captcha