طرح فشار حداکثری آمریکا، اقتدار ایران اسلامی را اثبات کرد
کد خبر: 3856348
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

طرح فشار حداکثری آمریکا، اقتدار ایران اسلامی را اثبات کرد

گروه اجتماعی- یک مدرس حوزه علمیه مازندران، با اشاره به اینکه، ابهت پوشالی آمریکا پس از شکست در طرح فشار حداکثری فرو ریخت، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا، اقتدار ایران اسلامی را اثبات کرد.

طرح فشار حداکثری آمریکا، اقتدار ایران اسلامی را اثبات کردبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوز علمیه مازندران، حجت‌الاسلام عباس بابائیان، مدرس حوزه علمیه مازندران امروز ۲۰ آبان ماه با اشاره به اینکه، عدم سازش مذاکره با آمریکا، بهترین راه جلوگیری از نفوذ مجدد استکبار در کشورمان است، اظهار کرد: امروز آمریکا پس از چندین ماه از آغاز کارزار فشار حداکثری، نتیجه‌ای جز شکست و اقتدار ملت ایران در برابر خود ندارد.
وی با اشاره به اینکه، ابهت پوشالی آمریکا پس از شکست در طرح فشار حداکثری فرو ریخت، افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا، اثبات اقتدار ایران اسلامی است.
 
مدرس حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، این اوج ساده لوحی است که ملت ایران با فشار و تشدید تحریم‌ها، تسلیم خواسته‌های زیادخواهانه یک کشور زورگو و مستبد خواهند شد، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت جزو اصول راهبردی و استراتژیک نظام اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه، ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، توطئه آمریکایی‌ها را به خودشان بازگرداندند، اظهار کرد: تحریم‌ها و فشار‌های آمریکایی‌ها موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی و انزوای آمریکایی‌ها در جهان شده است.
 
بابائیان با بیان اینکه، آمریکا هیچ گاه مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود، بیان کرد: کینه و دشمنی با اسلام ناب در نهاد و سرشت آمریکا موج می‌زند و این مسئله در طول چهل سال اخیر به وضوح ثابت شده است.
 
وی، مذاکره را تنفس مصنوعی به آمریکای رو به افول دانست و افزود: سازش و تعامل با چنین کشور فریبکار و جنایکاری به منزله تسلیم شدن است.
 
مدرس حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، آمریکا در چهل سال اخیر همواره در برابر ملت بزرگ ایران شکست خورده است، گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر چه در توان داشت برای براندازی و تضعیف انقلاب به کار گرفت، اما همواره با ایستادگی این ملت شکست خورد.
 
وی با تأکید بر اینکه، قدرت آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا با شکل‌گیری گروه‌ها و دولت‌های مقاومت هر روز رو به زوال قرار دارد، افزود: در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها پس از سال‌ها حضور و سرمایه‌گذاری در خاورمیانه با تحمل شکست سنگین در برابر جبهه مقاومت به تدریج در حال خروج از منطقه هستند.
 
بابائیان با بیان اینکه، آمریکا امروز در حال احتضار سنگینی به سر می‌برد، بیان کرد: این کشور همه توان خود را به کار گرفته تا با مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، جانی دوباره بگیرد که مسئولان ما باید هوشیار باشند تا فریب توطئه دشمنان را نخورند.
انتهای پیام
captcha