یک مفقودی در اثر تخریب منزل مسکونی در گلوگاه
کد خبر: 3854264
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

یک مفقودی در اثر تخریب منزل مسکونی در گلوگاه

گروه اجتماعی- معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران از مفقود شدن یک نفر بر اثر تخریب و آب گرفتگی منزل مسکونی در روستای لمراسک گلوگاه خبر داد.

یک مفقودی در اثر تخریب منزل مسکونی در گلوگاهبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از ایسنا، غلامرضا فخاری امروز 12 آبان‌ماه از آسیب و خسارت وارده بر اثر سیل به روستا‌های خورشیدکلا، لمراسک، کیله نو و قلعه‌پایان از توابع شهرستان گلوگاه خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۰ درصد دو منزل مسکونی در روستای لمراسک تخریب شد و یک پیرزن در اثر تخریب و آب گرفتگی منزل مفقود شد و تلاش برای پیدا کردن این فرد ادامه دارد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ تا ۲۰۰ خانواده از سوی جمعیت هلال احمر نیازمند کمک رسانی باشند و تلاش برای امداد رسانی به آن‌ها در حال انجام است.

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران، تصریح کرد: در محور‌های گلوگاه به گلستان، چهار نقطه مسدود شده است و به دلیل ورود چوب و خار و خاشاک از رودخانه به داخل جاده‌ها امکان تردد وجود ندارد.

فخاری با بیان اینکه ۳۰ درصد شهرستان گلوگاه تاکنون دچار آبگرفتگی است، خاطرنشان کرد: بخشی از شهرستان بهشهر و مسیر دانشگاه آزاد این شهرستان و حاشیه‌های آن دچار آبگرفتگی شدند و پاکسازی و امداد رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha