برگزاری محافل انس با قرآن در مازندران
کد خبر: 3851940
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

برگزاری محافل انس با قرآن در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن اوقاف وامور خیریه مازندران گفت: در آستانه دهه وقف محفل انس با قرآن با حضور علی رضا رضایی نفر اول قاری بین‌المللی قرآن در سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن در مازندرانحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره قرآن اوقاف وامور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: به مناسبت دهه وقف محفل انس با قرآن با حضور علی‌رضا رضایی، نفر اول قاری بین‌المللی قرآن از مشهد مقدس در هفت شهر استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به  زمان و مکان برگزاری این محافل انس با قرآن، افزود: چهارم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امام‌زاده قاسم بابل، پنجم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا امام‌زاده عدالوافی (ع) عباس آباد و هفتم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امام‌زاده سید حسین شیرود (ع) با حضور این قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآن اوقاف وامور خیریه مازندران، تصریح کرد: این محفل انس، هشتم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بازار جویبار و ساعت ۱۶ نهم آبان ماه در امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل و در همین روز بعد از نماز مغرب و عشا در امام‌زاده فضل بهشهر با حضور رضایی، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ساعت ۱۱ روز جمعه دهم آبان ماه این محفل انس در مصلای نماز جمعه قائمشهر با قرائت قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha