خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران اربعین در مرز خسروی
کد خبر: 3850152
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران اربعین در مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه از حضور شبانه‌روزی کارکنان اداره اوقاف به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مرز خسروی خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) کمتر از زیارت ایشان نیست و خدمت به زائران وسیله تقرب به اهل‌بیت(ع) است.

وی خدمت‌رسانی به زائران اربعین را سعادتی بزرگ دانست و افزود: اداره‌کل اوقاف کرمانشاه از ماه‌ها قبل از اربعین با برنامه‌ریزی کامل نسبت به تدوین برنامه‌های این ایام برای اجرا و خدمت‌رسانی به زوار حسینی در این ماه اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام توسلی بیان کرد: امسال در قالب 4 موکب بزرگ در مرز خسروی این اداره‌کل خدماتی از قبیل اسکان، پذیرایی، نماز جماعت و توزیع اقلام فرهنگی ارائه می‌کند.

معاون اوقاف کرمانشاه افزود: کارکنان این اداره به‌صورت شیفتی در مرز خسروی و در مسیر زوار در تمامی ساعات شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی هستند و تا چند روز پس از برگزاری آئین معنوی اربعین این روند ادامه دارد.

وی از فعالیت 20 مبلغ دینی در نقاط مختلف شهرستان قصرشیرین برای حضور در مواکب و اجرای برنامه‌های مختلف خبر داد و گفت: امسال در قالب موکب‌های بزرگ برپا شده در مرز خسروی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی به زائران اربعین خدمت‌رسانی انجام شد.

انتهای پیام
captcha