راه‌اندازی جایگاه سیار بنزین در کیلومتر ۱۱ ایلام ـ مهران
کد خبر: 3849600
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

راه‌اندازی جایگاه سیار بنزین در کیلومتر ۱۱ ایلام ـ مهران

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: جایگاه سیار بنزین با ظرفیت ۴۵ هزار لیتر در مسیر ایلام ـ مهران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی جایگاه سیار بنزین در کیلومتر 11 ایلام - مهران

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام، علی‌اصغر چاغروندی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، امروز، 21 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ترافیک شدید حاصل از برگشت زوار در مرز مهران، جایگاه سیار بنزین در منطقه رضا آباد در کیلومتر ۱۱ مسیر ایلام - مهران راه‌اندازی شد.

وی از استقرار پنج باب جایگاه سیار عرضه نفت گاز یورو ۴ و بنزین در مسیر مهران خبر داد و گفت: از این تعداد جایگاه سیار سوخت، چهار باب جهت عرضه نفت گاز به اتوبوس‌های شرکت واحد مستقر در مرز مهران و یک باب جهت عرضه بنزین اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه این جایگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های عملیاتی، ایمنی و مهندسی اعزامی از منطقه در حال قرار گرفتن در مدار سرویس‌دهی هستند از افزایش مصرف سوخت در جایگاه‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: مصرف روزانه مجاری عرضه سوخت تا بیش از سه برابر روزهای عادی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی جهت عرضه سوخت بنزین و نفت گاز در جایگاه‌های سطح منطقه وجود نداشته است، تأکید کرد: با پیگیری و پشتیبانی همکاران انبار نفت و ستاد منطقه، موجودی تمامی جایگاه‌هایی که در مسیر تردد زوار قرار دارند از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha