آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن «فاطمه الزاهرا(س)» هریس
کد خبر: 3849593
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن «فاطمه الزاهرا(س)» هریس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن روستایی فاطمه الزاهرا(س) هریس، با بیان اینکه ۱۵۰ قرآن‌آموز در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی این خانه حضور می‌یابند، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 150 قرآن‌آموز در خانه قرآن «فاطمه الزاهرا(س)» هریس

ولی‌الله برزگر، مدیر خانه قرآن روستایی فاطمه الزاهرا(س) هریس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 150 قرآن‌آموز در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی این خانه حضور می‌یابند، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

وی با استناد به فرموده حضرت محمد(ص) بیان، کرد: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند: هيچ گروهى در خانه‌اى از خانه‌هاى خدا براى تلاوت كتاب خدا و مباحثه آن جمع نشدند، مگر اين كه آرامش بر آنان فرود آمد و رحمت فرايشان گرفت و فرشتگان آنان را در ميان گرفتند و خداوند در ميان كسانى كه نزدش هستند، از آنان ياد كرد.

برزگر ادامه داد: خداوند انعکاس عظمت خود را در جهان طبيعت، به تصوير کشيده، تا انسان با تفکر در دل آیات مشهود خداوندی، نشانه حق و حقيقت را دريابند.

مدیر خانه قرآن فاطمه الزاهرا(س) هریس، قرآن را در تضمین رستگاری انسان دخیل دانست و افزود: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند، همچون مشعلی فروزان، انسان را از تاریکی‌های جهل و نادانی رهایی می‌بخشد و در سرای دیگر، او را، محبوب حضرت پروردگار می‌نماید.

انتهای پیام
captcha