چرا باید شکرگزار خداوند باشیم؟
کد خبر: 3849422
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان:

چرا باید شکرگزار خداوند باشیم؟

کانون خبرنگاران نبأ ــ ‌حجت‌الاسلام مهدی مالکی گفت: اگر می‌خواهید نعمت شما حفظ شود، شکر خدا را به‌ جا آورید زیرا کوردل نیستید و قدرت تشخیص خوب و بد را دارید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ‌حجت‌الاسلام مهدی مالکی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان، 20 مهرماه در مراسم روضه‌خوانی و عزاداری ماه صفر که در حسینیه ثارالله شهر کوهبنان برگزار شد، گفت: اگر می‌خواهید نعمت شما حفظ شود، شکر خدا را به‌ جا آورید زیرا کوردل نیستید و قدرت تشخیص خوب و بد را دارید.
وی بیان کرد: هر صبح شاکر حضرت حق باشیم که ‌ما را از امت پیامبر(ص) قرار داده که بهترین امت‌ها در دنیا و آخرت است؛ البته توجه داشته باشیم کاری نکنیم که دیگران را به این امت بدبین کنیم.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان ادامه داد: رعایت حق و حقوق همسایه را داشته باشیم و با رفتار و گفتار باعث ناراحتی آنان نشویم.
وی اظهار کرد: خدا را شاکر باشیم که رزق و روزی به ما می‌دهد و نگاه ما به دست دیگران نیست که منت بر سر ما بگذارند و توقع داشته باشند که ما بنده و برده آنان باشیم.
حجت‌الاسلام مالکی بیان کرد: خدا را شاکر باشیم که گناهان و عیب‌های ما را پوشاند تا در برابر دیگران ضایع نشویم و آبروی ما حفظ شود تا جایگاه خود را در جامعه حفظ کنیم.
وی یادآور شد: اگر گناه انسان از حد بگذرد باعث رسوایی او می‌شود و انسان جایگاه و عزت خود را از دست می‌دهد.
نامجو کوهبنانی

انتهای پیام
captcha