رد عکس یادگاری روحانی با ترامپ نشان عزت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3848874
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

رد عکس یادگاری روحانی با ترامپ نشان عزت جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی ــ مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهور آمریکا با واسطه‌های فراوان به دنبال دیدار با روحانی و گرفتن عکس یادگاری بود که با در‌های بسته مقامات ایرانی روبرو شد و این همان عزت ایران اسلامی است.

رد عکس یادگاری روحانی با ترامپ نشان عزت جمهوری اسلامی استبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمد خزائی، مشاور عالی وزیر اطلاعات امروز 17 مهرماه در مراسم رونمایی از کتاب «روز شمار انقلاب اسلامی مازندران» در دانشگاه نوشیروانی، اظهار کرد: تبیین دقیق آرمان‌های والای انقلاب و شناخت دقیق سیره عملی و رفتاری و خط فکری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را از هر گونه توطئه دشمنان مصون نگه می‌دارد.
وی افزود: امروز دشمنان با هدف قرار دادن جوانان به دنبال بی‌ارزش نشان دادن اهداف انقلاب اسلامی هستند که باید با بصیرت و آگاهی، نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.
چاپ کتاب «روز شمار انقلاب اسلامی مازندران» اقدامی ارزشمند
مشاور عالی وزیر اطلاعات تصریح کرد: رونمایی کتاب «روز شمار انقلاب اسلامی مازندران» اقدام فرهنگی بسیار ارزشمند است که با آگاهی بخشی مردم به ویژه جوانان آنان را با اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا می‌کند.
وی با اشاره به نقش موثر مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم ولایتمدار در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
مشاور عالی وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایران اسلامی هر لحظه و در بخش‌های مختلف مورد تهدید و هجوم سایبری و رسانه‌ای دشمنان است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) و دیگر نیرو‌های مسلح کشور، با جانفشانی و از خودگذشتگی در همه سنگر‌ها حضوری فعال دارند و امنیت پایدار را برای کشور رقم می‌زنند.

خزایی با اشاره به اینکه، چند سال گذشته اکثر کشور‌های دنیا تصمیم داشتند محور مقاومت در سوریه نباشد، گفت: ایران اسلامی با قدرت در برابر همه توطئه دشمنان ایستادگی کرد و ورق هم اکنون به نفع محور مقاومت برگشته است.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا برای حضور در نشست سازمان ملل، افزود: رئیس جمهور آمریکا با واسطه‌های فراوان به دنبال دیدار با روحانی و گرفتن عکس یادگاری بود که با در‌های بسته مقامات ایرانی روبرو شد و این همان عزت ایران اسلامی است.
خزایی با بیان اینکه، دشمنان ما امروز در لبنان، سوریه و عراق از محور مقاومت شکست خوردند، اظهار کرد: امروز آمریکا نه تنها مشکلی را در منطقه حل نکرده بلکه خود در باتلاق مقاومت در حال غرق شدن است.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم کتاب روز شمار انقلاب اسلامی ـ بابل به روایت اسناد ساواک رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha