بهره‌مندی ۲۸۰۰ مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد در یاسوج
کد خبر: 3848227
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

بهره‌مندی ۲۸۰۰ مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد در یاسوج

گروه فرهنگی ـ رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: امسال دو هزارو 803 نفر از مددجویان کمیته امداد در منطقه دو یاسوج از دوره‌های فرهنگی آموزشی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۲۸۰۰ مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج روز گذشته، 15 مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد است، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت، آن‌ها را به سمت‌وسوی توانمندی فکری و فرهنگی رهنمون می‌سازد.
وی با اشاره به اینکه در زمینه ارائه خدمات فرهنگی در سال جاری، دو هزارو 803 نفر مددجوی این نهاد از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این زمینه ۴۷میلیون و ۲۱۹ هزار تومان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج با بیان اینکه دوره‌های آموزشی این نهاد به‌منظور آگاه‌سازی خانواده‌ها و با هدف تعمیق باورهای دینی، اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود، اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار، زوج‌های جوان، دختران و پسران بازمانده از ازدواج، دختران در آستانه ازدواج، دانش آموزان و دانشجویان، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، مردان سرپرست خانواده افراد شرکت‌کننده در این دوره‌های آموزشی هستند.
عباسی بیان کرد: آموزش‌های فرهنگی کمیته امداد شامل مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزندپروری، پیشگیری از اعتیاد و سایر موارد است.
وی تصریح کرد: دو هزارو 723 نفر از مددجویان منطقه دو یاسوج با اعتبار ۲۳ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان در سال جاری در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و اعزام مددجویان به این اردوها به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نهاد اشاره و بیان کرد: درمجموع در سال جاری ۱۱ دوره اردوی زیارتی و آموزشی برای مددجویان برگزار شده است.
عباسی تعداد شرکت‌کنندگان اردوهای زیارتی و آموزشی کمیته امداد منطقه دو یاسوج را ۸۰ نفر با اعتبار ۲۳ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: دانشجویان دختر و پسر، دختران دبیرستانی، اردوی مادران و دختران، دختران مقطع متوسطه اول (راهنمایی)، پسران دبیرستانی، دختران جامانده از ازدواج ازجمله افراد اعزام‌شده به این اردوها بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌شود، ابراز کرد: با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha