بهره‌مندی 2 هزار و 852 مددجو مازندرانی از تسهیلات قرض‌الحسنه
کد خبر: 3845538
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

بهره‌مندی 2 هزار و 852 مددجو مازندرانی از تسهیلات قرض‌الحسنه

گروه اجتماعی ــ مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: 2 هزار و 852 نفر از مددجویان و نیازمندان طی شش ماهه نخست امسال، تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف دریافت کردند.

بهره‌مندی 2 هزار و 852 مددجو مازندرانی از تسهیلات قرض‌الحسنهزین‌العابدین پرواسی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: 2 هزار و 852 نفر از مددجویان و نیازمندان طی شش ماهه نخست امسال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف دریافت کردند.
وی افزود: این تسهیلات به ارزش 13 میلیارد و 194 میلیون تومان در بخش‌های اشتغال، خرید و ساخت مسکن، کارگشایی، درمان، تامین جهیزیه، جبران بدهی، تهیه لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی‌ها پرداخت شد.

اعطای یک میلیارد و 23 میلیون تومان تسهیلات به سیلزدگان
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، تصریح کرد: از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به 254 نفر از سیل زدگان نیز در قالب کمک ویژه یک میلیارد و 23 میلیون تومان تسهیلات ارائه شده است.
وی افزود:به منظور پاسخگویی به حجم متقاضیان وام قرض‌الحسنه، با تعاملات به وجود آمده با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، هزار و 90 مددجوی تحت حمایت در مجموع 7 میلیارد و 277 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.
پرواسی با اشاره به همراهی و مشارکت خیران مازندرانی، گفت: با توجه به حجم متقاضیان وام قرض‌الحسنه در صورت سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت، در طول سال به متقاضیان بیشتری تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی افزود: صندوق امداد قرض الحسنه امداد ولایت از سوی کمیته امداد با مجوز رسمی از بانک مرکزی در سال 95 تاسیس شد که متصل به شبکه شتاب بانکی کشور بوده و تبادلات بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha