«مردم‌سالاری دینی» الگو جهان می‌شود/ تغییر هندسه قدرت دستاورد انقلاب اسلامی
کد خبر: 3845151
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

«مردم‌سالاری دینی» الگو جهان می‌شود/ تغییر هندسه قدرت دستاورد انقلاب اسلامی

گروه فرهنگی- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: دنیا می‌دانست این نظام مردمسالاری دینی به زودی الگوی کشورهای جهان می‌شود از اینرو به نبرد با آن پرداخت.

دنیا می‌داند «مردم‌سالاری دینی» الگو جهان می‌شود/ تغییر هندسه قدرت دستاورد انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار غلامرضا سلیمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، امروز چهارم مهرماه در اولین یادواره شهدای رسانه‌ای کشور که در بابلسر برگزار شد، گفت: از جمله دستاوردهای بزرگ که انقلاب اسلامی، تغییر مفهوم قدرت در دنیا بود و حضرت امام با راهبرد غلبه خون بر شمشیر و تکیه بر نیروی مردمی و شناسایی قدرت نرم توانست برای اولین بار در تاریخ بشریت مفهوم قدرت را تغییر دهد.
وی شکلگیری نظام علوی و جمهوری اسلامی را از دستاوردهای بزرگ و با عظمت انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: قدرت‌های بزرگ دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد کارایی در سرنوشت کشورها شدند و تغییر هندسه قدرت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.
سردار سلیمانی نقش شهدای رسانه را اساسی و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در بین مسلمانان شناخته شده است و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه عملکرد خوب رسانه‌های انقلابی در داخل و خارج از کشور در کانون توجه ملت‌ها قرار دارد و این دستاورد بزرگ است.
وی با تاکید بر اینکه، نباید رسانه‌های انقلابی در شناساندن حقایق بزرگ به مردم کوتاهی کنند، افزود: رسانه وظیفه دارد خطرات تکیه کردن به غرب و استکبار را برای مردم بازگو کند.
سلیمانی با بیان اینکه، رسانه‌ها سرگذشت تاریک کشورهای استعمارگر و چپاولگر آمریکا را برای مردم بیان و ذات و چگونگی شکل‌گیری حکومت در آمریکا را برای مردم روشن کنند، گفت: استکبار تا کنون جز چپاول و غارت اموال مسلمانان دستاوردی نداشت و بیشترین قتل و غارت در دنیا توسط اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به راه انداخته شده است.
رسانه‌ها انقلابی عمل کنند
وی با بیان اینکه، شهدای رسانه برای ایجاد امنیت روحی و روانی و جسمی ملت جان خود را فدا کردند، افزود: در دورانی که هجمههای سنگین علیه ملت در جریان است همه رسانهها باید در کنار رسانه‌های انقلابی قرار گیرند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه، ملت ایران اسلامی هیچ گاه در پی جنگ نبود، اظهار کرد: ملت ایران با دست خالی برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و رزمندگان افتخار آمیز لشکر ۲۵ کربلای مازندران نیز در دفاع مقدس از صنوف مختلف به فرمان حضرت امام راحل لبیک گفتند.
امنیت ایران؛ مدیون خون شهدا و مقاومت ملت
وی حضور لشکر 25 کربلای مازندران در عملیات مختلف از جمله والفجر هشت را از افتخار آفرینیهای رزمندگان ماین استان دانست و افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مثالزدنی است و با دلار به دست نیامده است و در بستر خون شهدا و ایثارگری جانبازان و صبر و مقاومت، همراهی و همگانی ملت ایران حاصل شده است.
سلیمانی با بیان اینکه، ملت ایران به پا خواسته بود تا از عظمت و کیان خود و ملت‌های مسلمان دفاع کند، بیان کرد: دنیا میدانست این نظام مردمسالاری دینی به زودی الگوی کشورهای جهان می‌شود از اینرو به نبرد با آن پرداخت.
سردار سلیمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: تاکنون همه پیش بینی‌های حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته محقق شد و راه ملت ایران در دنیا یک راه مملو از موفقیت و کامیابی و گشایش‌ها و آسایش‌ها است که از گذرگاه سختی‌ها به دست خواهد آمد.
وی افزود: اگر می‌خواهیم موفقیت داشته باشیم باید از آرمانهای امام راحل، تدابیر مقام معظم رهبری و راه شهدا فاصله نگیریم و این راه با افتخار و صلابت را طی کنیم.
در این مراسم باشکوه که با محوریت شهید مدافع حرم و مستندسازهادی باغبانی برگزار شد، ضمن تجلیل از خانواده این شهید از مستند ناتمام «کار ناتمام» این شهید بزرگوار رونمایی شد.
همچنین اجرای شاعر آیینی حمید محمدی و رونمایی از مستند مجید قربانی با عنوان «گل چه پایان قشنگی دارد» از برنامه های امروز این یادواره بود.
انتهای پیام

captcha