دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای گمنام
کد خبر: 3845009
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای گمنام

گروه فرهنگی- جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: گنجینه پر عظمت به عنوان یک گنجینه گمنام در اعماق دریای عظمت دفاع مقدس به فراموشی سپرده شده است.

دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای گمنامبه گزارش ایکنا از مازندران حسین محمدرضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز، سوم مهرماه در همایش بسیجیان اقشاری شهرستان بابل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: شکوه و عظمت دفاع مقدس اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به دشمن نمی‌دهد و دشمنان می‌دانند فرهنگ دفاع مقدس همچنان در جامعه ما وجود دارد و اجازه تعرض و میدان‌داری را به هیچ وجه به دشمن نخواهند داد.
وی با اشاره به اینکه، باید از دستاوردهای دفاع مقدس به شایستگی بهره ببریم، افزود: دشمنی رسید با جنگ در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی، خانواده، فرهنگ و... در حال مبارزه است و باید با استفاده از تجارب دفاع مقدس در این نبرد م بر دشمن فائق شویم.
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به گنجینه پرعظمت دفاع مقدس، گفت: متاسفانه از این گنجینه پر عظمت به خوبی بهره‌برداری نشده و به عنوان یک گنجینه گمنام در اعماق دریای عظمت دفاع مقدس به فراموشی سپرده شده است.
وی ادامه داد: ضرورت وجود دارد که با بهره‌گیری از عظمت این گنجینه با اتکا و توکل بر ایمان به خدا، با تلاش و حرکت و با اداره قوی درصدد شکست دشمن در عرصه‌های مختلف برآییم.
محمدرضایی با بیان اینکه، طبق نسخه شفا بخش رهبری، راهبرد اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید با اولویت‌بندی در عرصه‌های مختلف و با آرایش جنگی در میدان مبارزه پیروز شویم.
انتهای پیام

captcha