مربیان کلاس‌های قرآن را به مهدویت پیوند بزنند
کد خبر: 3843942
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

مربیان کلاس‌های قرآن را به مهدویت پیوند بزنند

گروه معارف- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: وقتی عاشورا وصل به مهدویت است مربیان قرآنی، باید کلاس‌های قرآن را به مهدویت و امام «حیّ» وصل کنند و قرانیان را با قرآن ناطق زمان خود ارتباط دهند.

مربیان کلاس‌های قرآن را به مهدویت پیوند بزنندبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز 31 شهریورماه در مراسم تقدیر از خادمین چهاردهمین جشنواره مصباح‌الهدا و نورالهدای که در دانشگاه فرهنگیان بابل، برگزار شد، گفت: از همه مسئولان، مدیران ومربیان که با وجود همه محدودیت‌هایی در استمرار این طرح تلاش دارند، سپاسگزارم.
وی مقاومت را رمز پیروزی دانست و افزود: اهل بیت(ع) در عاشورا نشان دادند انسان می‌تواند در بدترین شرایط با کمترین امکانات با توکل بر خدا، مقاومت و پیروزی را نصیب خود کند.
شکریان با بیان اینکه مردم شام از اهل بیت(ع) جز به زشتی چیزی نمی‌دانستند و تبلیغات 40 سال دشمنان حقایق را وارونه به مردم بازگو کردند، تصریح کرد: امروز عاشقان حسین(ع) بدانند این مسیرهایی که برای زیارت امام شهید به صورت پیاده مشرف می‌شوند برخلاف امروز که همه به زائران به نیکی استقبال می‌کنند در زمان اسارت به اهل بیت جسارت می‌کردند.
وی با بیان اینکه، مقاومت حضرت زینب(س) بعد از چند روز به لطف الهی نتیجه داد و چهره شوم دشمن برای مردم شناخته شد، افزود: اکنون مقاومت در سراسر دنیا حرف اول را می‌زند و ما شاهدیم که حمله اخیر یمن به تاسیسات پالایشگاه عربستان توانسته به جهانیان ثابت کند که کشوها در سایه مقاومت می‌توانند از حیثیت و کشور خود دفاع کنند.
مقاومت رمز موفقیت طرح طریق‌الهدا
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران استمرار طرح طریق الهدا را نیازمند مقاومت دانست و اظهار کرد: در همه مسائل مادی و معنوی انسان تا مقاومت و صبوری نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه، جریان عاشورا به جریان مهدویت پیوند خورده است، افزود: وقتی عاشورا وصل به مهدویت است مربیان قرآنی، باید کلاس‌های قرآن را به مهدویت و امام «حیّ» وصل کنند و قرانیان را با قرآن ناطق زمان خود ارتباط دهند.
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: جمهوری اسلامی ایران نتیجه مقاومت رزمندگان و مردم شجاع و خداجوی در دفاع مقدس و محاصره اقتصادی است و امروز مقاومت ایران و کشورهای محور مقاومت به جهانیان ثابت کرده که پیروزی در مقاومت است نه تسلیم.
وی افزود: اکنون دشمنان محور مقاومت بدانند اگر اشتباهی از آنها سر بزند از چند نقطه به آنها حمله خواهیم کرد و دیگر مقاومت تنها نیست.

شکریان تاکید کرد: باید هماهنگونه که برای عاشورا و امام شهید اشتیاق داریم، نسبت به امام زنده عصر، استقبال داشته باشیم و برای آن هزینه کنیم.
وی افزود: امیدواریم خداوند توفیق دهد در اربعین هم حضور پیدا کنیم و انقلاب ما را به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل کند.
انتهای پیام

captcha