دفاع مقدس؛ صحنه وفاق ملی در دفاع شرافتمندانه بود
کد خبر: 3843731
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

دفاع مقدس؛ صحنه وفاق ملی در دفاع شرافتمندانه بود

گروه فرهنگی- اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آورده است: ملت ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی، عقیدتی و ملی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز بپاخاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را در دفاع شرافتمندانه به نمایش گذاشت.

دفاع مقدس؛ صحنه وفاق ملی در دفاع شرافتمندانه بودبه گزارش ایکنا از مازندران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است؛ هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران و باعث شد تا توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
ملت ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی، عقیدتی و ملی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز بپاخاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را در دفاع شرافتمندانه به نمایش گذاشت.
رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و ولایت فقیه و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
از این‌رو می‌توان گفت دفاع مقدس، مقدس‌ترین جهاد است و مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند و از همان دوران که مورد تحریم شدید تسلیحاتی قرار گرفتند دفاع مقدس را صحنه‌ای برای بروز نوآوری‌های مختلفی صنایع نظامی آماده ساختند و به این روند در سال‌های بعد از جنگ نیز ادامه دادند که امروز با افتخار باید گفت ساخت موشک‌ها و تانک‌های پیشرفته و ناوهای کوچک و بزرگ و پهپادها از دستاوردهای مهم صنایع نظامی در طول دوران دفاع مقدس است.
ملت ایران همچنان که در دفاع مقدس با کمترین امکانات و دست خالی بر دشمن تا بن‌دندان مسلح پیروز شد، امروز نیز در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم و اقتصادی با تکیه بر ولایت فقیه و وحدت ملی از گردنه‌های صعب‌العبور تحریم دشمنان خواهد گذشت و پرچم این انقلاب را به دستان منجی عالم بشریت خواهد رساند.
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن بیان این نکته که هفته دفاع مقدس یادآور غرور ملی و نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، یاد و خاطره دلیرمردان قله شهادت را گرامی داشته و اعلام می‌دارد: ما سربازان راه ولایت و نظام جمهوری اسلامی تا پای جان برای حفظ کیان و مرزهای این مملکت ایستاده‌ایم و مقاومت را پیشه راه کردیم و در هر نقطه از جهان که کفر قصد نابودی اسلام عزیز را داشته باشد، همچنان که مردان رزم‌آفرین و حماسه‌ساز و عاشورایی این سرزمین در برابر کفر جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و تکفیری‌های داعشی آن سوی مرزها به دفاع از حریم ولایت و حرم آل‌الله بپا خاستند و جبهه مقاومت را بوجود آوردند، کربلاهای دیگری خلق می‌کنیم تا اسلام عزیز برای همیشه زنده و جاوید بماند.
انتهای پیام

 

captcha