آغاز به‌کار دبستان تخصصی قرآن در ساری
کد خبر: 3843427
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

آغاز به‌کار دبستان تخصصی قرآن در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن مازندران از آغاز به‌کار دبستان تخصصی قرآن کریم شهید «احمد لزگی» از مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: حوزه تربیت قرآن کریم و ترویج سبک زندگی قرآنی از اولویت‌های این مدرسه قرآن است.

آغاز به‌کار دبستان تخصصی قرآن کریم شهید احمد لزگی در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، سعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران، صبح امروز، 29 شهریورماه در آیین افتتاحیه دبستان قرآنی شهید احمد لزگی با اشاره به شروع به‌کار این مدرسه تخصصی در مهرماه امسال، گفت: این مدرسه و دبستان قرآن با هدف برنامه‌ریزی در حوزه سبک زندگی و مهارت‌های قرآنی طراحی شده و تمام تلاش این مجموعه در جهت تربیت قرآنی پایه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به وجود معضلات و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم و این معضلات به خاطر دوری از سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.

رئیس دارالقرآن مازندران با تقدیر از زحمات مدیریت این دبستان قرآنی و مجموعه مربیان و فعالان قرآنی، بیان کرد: فعالیت در مجموعه‌های قرآنی به ویژه حوزه تربیت قرآن توفیق بزرگی است که خدای متعال به این مجموعه و همه فعالان قرآنی نصیب کرده و باید قدردان این امانت الهی بود و اخلاص مجموعه شهید احمد لزگی ستودنی است.

عضو شورای توسعه فعالیت قرآنی در ادامه سخنان خود توجه خانواده‌ها و اقبال به مجموعه‌های قرآنی را از سوی برخی والدین بسیار ارزشمند دانست و تأکید کرد: حوزه تربیت یکی از مهم‌ترین حوزه‌های جامعه و برای والدین بسیار حائز اهمیت است و باید برای اینگونه مباحث هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کرد.

وی وجود دبستان‌های تخصصی قرآن کریم را در جامعه اسلامی ضروری دانست و ادامه داد: مجموعه دبستان قرآن کریم شهید احمد لزگی مبتکر روش‌های نوین تدریس در حوزه آموزش به ویژه حوزه اموزش قرآن کریم است و امیدواریم وجود اینگونه فعالیت‌ها در حوزه آموزش به کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر معضلات و مشکلات جامعه کمک کند.

یادآور می‌شود که دبستان غیردولتی شهید احمد لزگی با هدف روش‌های نوین تدریس در حوزه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی قرآنی‌، امروز با حضور مسئولین استانی و شهری در مرکز استان افتتاح شد.

captcha