کسب رتبه برتر کمیته امداد مازندران در اجرای طرح وارثین
کد خبر: 3842716
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

کسب رتبه برتر کمیته امداد مازندران در اجرای طرح وارثین

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، گفت: کمیته امداد مازندران در اجرای طرح وارثین رتبه برتر کشور را کسب کرد.

کسب رتبه برتر کمیته امداد مازندران در اجرای طرح وارثینبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: خودباوری و به فعالیت رساندن استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت و رشد فکری و ایمانی از جمله اهداف برگزاری این طرح بوده است.
وی افزود: تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت مهارتهای ذهنی و فناوری متناسب سن دانش‌آموزی و تقویت بصیرتافزایی ولایت‌مدارانه، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی از دیگر اهداف این طرح بوده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: طرح وارثین تابستان امسال با حضور 400 نفر از دانشآموزان دختر و پسر تحت حمایت استانهای تهران، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، گلستان و خراسان شمالی در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکناربرگزار شد.
وی افزود: برنامه‌هایی مانند مسابقات ورزشی، تربیتی، فرهنگی، زیارت قبور شهدا، شبی با شهدا با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و وطن، نشست‌های معرفتی در قالب حلقه وارثین و... در این طرح برای دانش آموزان برگزار شد.
عالیشاه افزود: کمیته امداد مازندران در انتخاب و گزینش برای اعزام دانشجویان و طلاب طرح سدید به دلیل دقت و کیفیت در اجرای طرح به مدت 15 روز به مشهد مقدس، رتبه برتر کشور را کسب کرد.
انتهای پیام

captcha