برگزاری مسابقه کتابخوانی «غدیر در پرتو کتاب و سنت» در کردستان
کد خبر: 3834662
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی «غدیر در پرتو کتاب و سنت» در کردستان

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مسابقه کتابخوانی غدیر با محوریت کتاب «غدیر در پرتو کتاب و سنت» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: معاونت قرآن و عترت با همکاری دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غدیر، مسابقه کتابخوانی برای کارکنان ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه آزمون این مسابقه روز یکشنبه ۲۷ مردادماه از ساعت ٩ تا ١٨ به صورت آنلاین و از طریق تارنمای ghadir.ghoran.ir برگزار خواهد شد، افزود: منبع آزمون مسابقه کتابخوانی غدیر کتاب «غدیر در پرتو قرآن و سنت» نوشته دکتر معارف اعلام شده است.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: هر فرد باید در مدت ١٠ دقیقه به ١٥ سوال پاسخ دهد و شرط قبولی برای اعطای گواهینامه به کارکنان، دادن پاسخ صحیح به ١٢ سوال خواهد بود.

وی اعلام کرد: اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ١٠ میلیون ریال به قید قرعه برای ١٤ نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب کنند و اعطای گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ١٢ ساعت به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون از جمله جوایز این آزمون برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه خواهد بود.

گلباغی وی با اشاره به اعلام اسامی برندگان مسابقه یک هفته بعد از برگزاری آزمون از طریق این تارنما یادآور شد: زمان اجرا این مسابقه ١٢ تا ٢٧ مردادماه جاری است.
انتهای پیام

captcha